Sert ve sinirli bir tipim var. Yeni insanlarla tanışamıyorum. Ilk adımi atmama rağmen hep önyargılılar?

Arkadaşlar yüz tipim beni çok ashabi gösteriyor. Kaşlarım çatık yüzüm gergin sağ gözüm alışkanlık gibi bişey diğerine göre hep kısık duruyor. Bide üstüne üstlük 2 yıldır kafes dovüşleri sporuyla ilgileniyorum durumumu siz anlayın. Yakın çevremdeki insanlar bile benle konuşurken çekiniyor. Yeni biriyle tanıştığımda yapım gereği geriliyorlar başarırda muhabbet ilerlerse is hobilere falan gelio spor yapiyorum diyorum ne sporu dediklerinde kafes dövüsleri 2 yıldır devamlı yapıyorum diyorum adam muhabbeti orda kesiyor bir adim geri cekilip uzak kalmaya calisiyo kardesim biz kimseyi yemiyoruz korkmayın. Aslında çok mülayim bir kişliğim var ama derine inmiyorlar dış görünüş aldatıyor. Hele karşı cins olunca karşımdaki imkansıza dönüşüyor. Ozellikle kızlar siz söylermisiniz neden böyle benim gibi erkeklerden cekiniyorsunuz? ya da çekiniyorlar?
Sert ve sinirli bir tipim var. Yeni insanlarla tanışamıyorum. Ilk adımi atmama rağmen hep önyargılılar?
Cevapla