Yeni insanlar tanımaya karşı bir önyargım var?

Zamanla gelişen tanışıklıklardan bahsetmiyorum ama birden gelip tanışmak isteyen insanlara karşı çok fazla önyargım oluyor. Sizce bu yanlış mı

Yeni insanlar tanımaya karşı bir önyargım var?
Cevapla