İnsanlar neden duygu sömürüsü yapar? Amaçları duygusal açlıklarını mı doyurmak mı yoksa karşısındakini aptal yerine koymak mı?

Çok merak ediyorum bunu. Neden bazıları insanın vicdanı ile oynama gereği duyarlar ki? Ehemmiyetinin farkında olmayan insanın duygularına ulaşmak ve derinden etkilenmesi için yapılsa neyse bu. Burada bile oluşturulan fake hesaplar, sorunları kendileri yaşıyormuş gibi anlatanlar neden çok bu kadar? Bunda amaç nedir gerçekten aklım almıyor. Bu yüzden gizli yorumu da kapatmayacağım. Açık gönüllüce söyleyin bunu neden yapıyorsunuz? Neden yapar bunu insanlar?
İnsanlar neden duygu sömürüsü yapar? Amaçları duygusal açlıklarını mı doyurmak mı yoksa karşısındakini aptal yerine koymak mı?
İnsanlar neden duygu sömürüsü yapar? Amaçları duygusal açlıklarını mı doyurmak mı yoksa karşısındakini aptal yerine koymak mı?
Cevapla