İnsanlara saplantılı duygular beslemek normal mi?

Kendi hemcinslerime arkadaş olarak takıntıli bir huyum var onunla arkadaş olana kadar hergun stolklarim hep onu araştırmak onun hakkında bir seyler bilmek isterim ama bu arkadaşlık imkansız olunca daha cok arkadaş olmak istiyorum 6 senedir arkadaş olmak istediğim birisi var ama imkansız amerikaya taşındı hiç konuşmadım bile sadece adımı biliyor ne yapacağım normal mi
İnsanlara saplantılı duygular beslemek normal mi?
Cevapla