Kızgın ve gergin bir erkeği rahatlatmanın en iyi yolu nedir?
1- Sevgi sunmak
2- Yemek yedirmek
3- Umursamamak
4- Ilgi göstermek (anladığınız gibi)

1- Sevgi sunmak
2- Yemek yedirmek
3- Umursamamak
4- Ilgi göstermek (anladığınız gibi)


Ali hayatım neyin var etrafa tosluyorsun hayırdır derim. Anlattığı şeye göre teskin ederim. Biraz daha abartırsa E BEN NE YAPAYIM YAHU! derim. Sakinleşmeye ihtiyacın var derim. Sakinleş iyice düşün öyle eylemlerini gerçekleştir derim. Yani öyle elini mememe gtüme bilmem nereme yapıştırmam.
Elini alın avcunu memenize götürün.. yumuşamazsa namerdim
Dur o zaman ben diyeyim aferin 😊
Mantıklııı 😄
Bence sevgi sunmak :D mesela tatlı bir söz, genelde hep erkekler kızlara söyler şımartır ama bir erkek sinirliyken bir kızın tatlı sözler söylemesi ters psikoloji yaratıyor ve ilginç geldiği için mutlu ediyor.
bak bir erkek ne kadar sinirli olursa olsun dudaktan bikere öp kulağına Seksi şeyler söyle 3 sn öncesini hatırlamaz :D
Cevap
20Cevap
sevgi gösterirdim en azından onu önemsediğimi belli ederdim konuşurdum onunla ya da ruh halime bağlı ya s. et felan diye düşünüp umursamayadabilirim bana belli olmaz ne yalan söylim şimdi
Kızgın bir kadını rahatlatma yolu neyse erkekte de aynı😁
Ayrıca ben daha da sinirlendirmekte çok iyiyim, belki de o yüzden abimle kavga etmediğimiz gün yok😏
Üstüne gitmemek.. Sonra ilişkiye göre ilgi göstermek sevgi göstermek.. Rahatlar o😁
Kendi haline bırakın bir müddet. Sonra iki tatlı söz söyleyin, akabinde trip atmayın. Bütün sorun o triplerden çıkıyor.
Bence sadece susmak ve beklemek ben başka bişey yapamam başka çünkü sakinleşince kırıldıysan kırıldığın noktaları söylemek
ben olsam sevgi gösterir çocuk gibi bakardım en sevdiği yemeği de yapardım al sana sinirleri alınmış bir adet erkek 😄
Bir taraf ateşken bir taraf su olacak illa ki.
Siniri geçtikten sonra söyle söyleyebildiğini...
Ona tatlı yapın kadınlar. Çikolatalı olsun.
Yüzünde tebessüm doğmazsa o erkek değildir. :):
önce sakinleşmesini beklemek ondan sonrada ilgilenmek
Sevgi göstermek biraz cinsel yönde kavramak :D rahatlatacaktır eminim :D
Sakinleşmesini bekleyip onunla ilgilenmek sevgi sunmak.
Sakinleştirici bir iğne yap o 3 saat uyusun sen koltukta keyif yap
Konuşmam hiçbir şey demem kendi kendine geçsin gerginliği
bir bakış 2 kelam söz 2 dokunuş bir öpücük azda samimiyet ;)
Kendi haline bırakmak en iyisi sanırım o an ilgiyle yaklaşsam belki beni bile tersleyebilir ama sakinleşince yanaşırım
Birazcik cilve anac tavirlar bide koklayarak yanagimdan operse vakfikebir tereyag gibi eririm ben
Sevgiyle ilgilenmek lazım ya da çikolataya boğarım.
Guzel bir dussss😃😃😃😎
Tecrubeler 😃
Onu terk ediyor gibi hissettirin siz yanında oldğnz halde sinirli kalabilen erkeğin ihtiyacı olan şey bu
Sicak bir gülümseme sicak bir dokunuş islak bir öpücük kocaman bir sarilma pamuk gibi oluyo😂
Erkeğin boşalmasını sağlamak en iyi terapiden bile iyibir yöntemdir.
Sarılıp onu sevdiğini söylemek yani ilgi göstermek.
Bence masaj yapmak her erkeğe iyi gelir
Cilve yaparsin hic bir erkek karsi cikmaz 😁
Kendi haline bırakmak tabiki
Kendi haline birakmak en mantiklisi..
Siyaset tartışmak. :D
Sakin davranmak anlamaya çalışmak
Yanından bir süre uzaklaşmak
Ağzına patlatıcan bir tane oturucak
Bana göre yemek yedirmek
5- Kendi haline bırakmak
hadi ordan et kanka demek
Lahmacun yedirmek ben de işe yarıyor valla 😃
Ilgi göstermek anladığınızdan 😉
Anladim 😊
Tabikide sevgi sunmak şirinlik yapmak 😂
İlgi göstermek (sex ise )1. Sırada.
Kendi haline bırakmak
Sev sev sev bu kadar basit
yolları söylemişsin, yapacak hatunu bulmalı :)
Onu yanlız bırakırım.
Kendi haline bırakmak
ben sinirli erkeklere bayılırımmmm
Kahve ☕️ ve anladığın gibi sıcak ilgi
Sakinleşince konuşmak.
İlgidir diye düşünüyorum
Kendi haline birakmak.
Sevişmek ;)
Bolca sevgi bence
onu elle o da seni ellesin sonra...
Kendi haline bırakın.
Yemek sunmak ve sewgi gostermk😎
bir dal cuvara
Sarilmak
Masaj
Masaj😆
Yanlız bırakmak
Sarılmakkk
Sevgi ve ilgi
Ilgi gostermek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar