Ayyy evet çok güzel bir soru bunu bir an önce düşünmem gerek. Büyük ihtimalle böyle bir durumla karşılaşıcam çünkü 😂🤣😂 Babam tarafından pek sıkıntı çıkmaz ama annemin tepkisi sıkıntı olabilir 😬😬 Hele anneannem beni afaroz bile eder yani 😂🤣😂 Bir an önce bilinçaltlarına girme çalışması yapmam gerek 😊🤗
Surat dedin de aklıma geldi. Öyle, bir duruşmada yüzünde dövme olan bir sanık görmüştüm. Yüzü dışında istediği yerinde dövme olabilir. Bir de renkli olmasın :P Ailem bir şey demez. Ha yüreğine girer mi ayrı konu. Ama onların ilk önemsediği şey, onların değil benim yüreğime girmiş olup olmadığıdır.
Babam tip tip bakar belli etmez ama içinden itoğluitin karşıma getirdiği kıza bak der! Annemi kenara çeker söyle şuna aklını başına alsın ben böyle gelin istemem der! Annem de beni karıştırma git kendin söyle der! Sonra evlenirim annemde kararıma saygı duyar
Allah’ın lanetini üzerinde toplamış gibi.. Allah’ın lanetini üzerine alan birinden hiç kimseye hayır gelmez.. çünkü hayatı kendi istek arzuları doğrultusunda görür başkasını anlamaya zamanı olmaz 👎 Allah’ın insan oğluna bahşettiği sağlam el ayak gol göz kulak gibi değerler dünyada ki en büyük servettir.. bir gün bunlardan birinden yoksun kalınca eldekilerin kıymetini daha iyi bilecektir insan oğlu...
Abartılı değil ise muhtemelen fark etmeyecekledir. Ama aşağıdaki şekil ise eskilerin tabiriyle cehennem zebanisi kılıklı tiplerle evlenmeme engel olacaklardır kesin.. 😁
Dövmeli bir kızın (özellikle yüzde/kolda/omuz vb. yani görünen yerlerde) eşim olacağını düşünmüyorum. Bana biraz itici geliyor kimse alınmasın, bu benim tercihim 😅
Hele bir de yüzde değişik yerlerine piercing yapıyorlar; kendi güzelliklerini/doğallıklarını resmen mafediyorlar nedense bana göre 😅😅
Ben genel olarak kiminle evlenmek istersem isteyeyim ailemin o adamla anlaşamayacağını düşünüyorum. Onlar evleneceğim kişinin kusursuz olmasını isteyeceklerinden illaki kusur bulurlar. Onların isteyip istememesi umurumda değil. Sonunda siz birbirinizi sevmişsiniz diyip köşeye çekili bize karışmazlar
Uzaktan bir akrabamızın oğluyla sevgili olmuştum tabi ondan önce birbirimizi ilk gördüğümüzde ailemde onlarla yıllar sonra görüşmüş ayrılırken konusu geçti babam da ‘oğlu ne kadar büyümüş heryerine dövme yaptırmış ona kız mı verilir o halde’ dedi o saatten sonra ümidimi kesmiştim ama 2 sene gizli saklı yürütmüştük ilişkiyi😂 ahh ne günlerdi
İnsanların dış görünüşlerine bakıp yorum yapan insanlar. Cahil toplum cahil kesim. Sana ne lan benim dövmemden ben senin kızını ne kadar seviyorum ona nasıl bakıyorum onun yanında nasıl destek oluyorum ona bak sen. Tatava yapma demek istediğim insan tipleridir
Öyle detaya da takılmasın lar lütfen 😃 hayatımın erkeğini bulmuşum yani o kadar 😃 ha şahsen sorarsanız dövmeyi özellikle büyük olanlarını ben de hiç sevmiyorum. Ama bu tamamen bir görsel olarak hoş bulmamak şeklinde
Her ne kadar babam sorun etse de biraz söylenerek laf söyleyerek ama eni sonu susar... Biraz yadırgar ama eni sonu susacaktır... resimde ki gibiyse benim icinde sorun yok , nihayetinde bende de 3 tane var dovme...
Bizimkiler, karşısında ki insanın nasıl olduğuna / göründüğüne bakmazlar. Benim verdiğim kararların arkasında dururlar ve bana güvenirler hali ile karşımda ki insana da güvenirler. Bu yüzden onlar için pek bir şey ifade etmez.
kişinin kendi bedeni istedigi figürü bedenine kaziyabilir bu konuda ailemde bende önyargıli davranmayiz bir sorun olacagini sanmiyorum sevgilimdede dövme var.
Dovmem yok ama ben kendim sıcak bakmıyorum ne bilim hoşuma gitmiyor kotuledigimden değil dövme yaptıran insanlar çok özgür insanlar rahatlar yani oyuzden pek sorumluluk sahibi insan olabilceklerini düşünmüyorum not:bazilari
Ha bu nedur kizum, resummi çizdurdun bir yerlurune, heç yakişayimi sana, ula hamsi kafali uşak bula bula bu resum tablosunimi buldun geturdun karşuma :D eksiksiz aynen böyle der.
Bence insanın fikirlerini dışa vurumudur dövme çokta sıkıntı olmazdı. Eski sevgilisinin falan ismini yaptırdıysa falan zaten o kızdan/erkekten aşk, sevgi bekleme bence.
benim sevgilimdede var geçici yaptırıyor geçince tekrar yaptırıyor ama yakışıyor öyle bir kaç yerinde var😉Ailem ne der bilmiyorum ama insanları dış görünüşü ile yargılamazlar😉
bendede var ve eşimin her yerinde var ve hiç bir sorun olmadı sadece kaynanam günah diyo okadar sorun olmaz yani ama herkes için aynı değil tabiki istemeyenlerde var kimsenin dış halini yargilaymayiz dünyada yani türkiyede herkes te var hemen hemen dövme
Benim vücudumda bir sürü dövme var ve eşimin ailesi hic tepki vermemişler hatta ilk farketmemişler bile. Dış görünüşe bakarak yargılanmak iyi değildir bence.
Öyle bir damat isteyip istememe gibi bir durum söz konusu degil sonucta ben sevmişsem onlara saygı duyarlar. Ama o kişiye bakış açıları degisik olur taniyana kadar 😅
Valla benim boynum da sol kolumda felan bayağı dövme var , beni tanıyacak ya da sevgilimi tanıyacak olan ailem ilk önce benim onu sevip beğendiğimi unutmayıp , daha sonra bakacağı yer dış güzelliği değil iç güzelliği
En İyi Cevaplar