İlk başlarda üzülüyordum Hatta bunun için kavga etmişliğim var sonra bir baktım dedim kendime o değer vermiyor o sevmiyor sen ne peşine düşüyorsun ve arkadaş ayağından uzaklaştım benim için en doğru karardı yalnızlığın gözünü seveyim tek derdim şimdi namazı öğrenmek gerisi boş dünyaevi şeyler ilgimi çekmiuor artık
Biraz da olsa üzüyor ama bundan kurtulmam kısa sürüyor hemde çok kısa. Direk kendime sana değer vermeyene değere vererek kendini değersizleştirme diyorum.
En İyi Cevaplar