Ben çok takıyorum kafama
acaba naptim , bir yanlışım mı oldu diye
Ben çok takıyorum kafama
acaba naptim , bir yanlışım mı oldu diye
Evet kırılırım tabi ki de.. normal de olsa umurumda olmaz ama sevdiğim değer verdiğim bir insan bana soğuk yapınca bu değişik geliyor.. nedenini soruyorum hatam mı var diyorum ama çoğunlukla sorun onlarda oluyor
Gerçek manada değer veren biriyse üstelemem. Benlik bir durum yoksa canı sıkkın olabilir, kendi haline bırakır bir müddet sessizliğe burünürüm. Daha sonra sebebini sorar, oturup konuşurum.
Cevap
3Cevap
Üzülürüm tabii bir dakikalık saygı duruşu sonra tekme :D
Ben de takarım. Noldu şimdi derim. Bana soğuk yapıyorsa benimle ilgili sorun vardır diye düşünürüm.
Bir şey yaptığımı düşünmüyorum kendi kendine oluyor herhalde
Evet çok üzülüyorum, çözmeye çalışıyorum bir yere kadar ama yine olmuyorsa kendimi telkinleyip tamamen ipleri koparıyorum...
Cam gibi kırılıp, baykuş gibi hüzün hüzünlü bakıyorum
Kimseye çok değer vermiyorum
Hemde çok. yapacak bi şey yok.
Üzülmeyen üzdüğünü bilmeyen var mıdır?
Eskiden takardım kimdi iplemiyom baane
Evet
Evet üzülüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?