Kendini Dışarıya Güçlü Göstermeye Çalışmak sizce nasıl birşeydir?

https://onedio.com/haber/kendini-disariya-guclu-gostermeye-calisan-insanlarin-mutlu-olamamasinin-sebepleri-687592

aslında açıkça itiraf edeyim bende olan özelliktir
bazen isteyerek bazende istemeyerek oluyor
dışarıda arkadaşlarla yeni tanıştığım insanlarla falan konuşurken oluyor

arkadaşlarla insanlarla konuşurken doğal olarak kendimden bahsediyorum
bazen farkında olmadan yapıyorum bazende arkadaşların hakkımda konuşurken oluyor

çok güçlü bir insan değilim ama potansiyelim gerçekten çok yüksek.
potansiyel olarakta okuduğum 2 bölüm
öğrenmekte konuşmakta olduğum 7 dil
uğraştığım onlarca kulüp ve kurslar hobiler
yerli yabancı olarak tanıdığım sayısız insan
ve kendimden bahsedebileceğim birçok poizitif özellik

bu söylediklerim sizlere farklı farklı gelebilir
bu duruma faklı bakış açılarıyla bakılabilir
sıradan bir tanışma konuşma veya egoizm veya kendini güçlü göstermek istiyor şeklinde

bu gibi şeyleri söylemek aslında beni rahatız ediyor ama ister istemez oluyor elimde degil
kendimden bahsetmeyi pek sevmem ama buna rağmen oluyor
bazen çoğu zaman karşımdaki kişi yanımızdakilere benim özelliklerimden bahsediyor

haberin 15. ci deki sorusunu soruyorum
Güç gerçekten kendini gizlemekte mi, yoksa açığa çıkarmakta mı yatıyor?

bakış açısına göre değişebilecek bir durum
bunu yapmaları egoizm oldugunu gösterir
bunu yapmaları sıradan bir konuşma olabilir
bunu yapmaları kendini güçlü gösterme çabası
bunu yapanlar iticidir
güç gerçekten kendini gizlemekte
güç kendini açığa çıkarmakta yatıyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kendini Dışarıya Güçlü Göstermeye Çalışmak sizce nasıl birşeydir?
Cevapla