Erkek/kız arkadaşınız size “Seni seviyorum” dese ciddiye alır mısınız? Bir erkek arkadaşım bir kağıdın üzerine ( I love You..) yazmış 🙄 yanlış anlamak istemiyorum ama çoğu zaman bakışlarını ya da ilgisini farkediyorum oysaki çok güzel bir kız arkadaşı var.. Her seferinde ben kesin yanlış anlıyorumdur hesabı yapıyorum..😕 #Mademoiselle88♥️
Normal erkek/kız arkadaşınız “Seni seviyorum” dese onu yanlış anlar mıydınız?
sayıları az olmakla birlikte yılların irmiğinden geçmiş elin parmağını geçmeyecek 40 yıllık dostluklarım var onların dışında da kız arkadaş tanımam hayalperest olmayada gerek yok kadın ve erkek arkadaş potansiyel sevgili adayıdır sen evlendiğinde tüm erkek arkadaşlarınla ilişkin biter ya da erkek evlense seni tanımaz sevgilisi olan adam bitirir sevgililiği sana gözü diker hem sevgili hemde başkasına yazmaz aşk ilişkisininde yakışıklılıkla güzellikle alakası yok fenomenle alakalı o karar verir o hayır derse ağzınla kuş tutsan olmaz şimdi ise işler karışık kızlar 6 erkekle erkekler 6 kızla çıkıyor ben tektekçi olduğumdan olaya anlam veremiyom kısmetse olur be kardeşim ama bil arkadaşlık biter oooo daha kimler gelicek kimler geçecek olmazlar olacak olurlar olmayacak :)
Normal kız arkadaşım yok.. Edinmem yani.. En fazla iş arkaşım olur.. Onlarla da gayet ciddi ve resmi konuşurum.. Laubali olmam.. Binaenaleyh, bana böyle birşey diyemezler..
Erkek arkadaşlarıma gelince, böyle bir şeye rastlarsam "Doğru düzgün Allah için seviyorum de.. Ne bu kalp malp? Bana mı yürüyon hayırdır? Bak ben erkeklerden hoşlanmıyorum. 😒" derim..
arkadaşınla senin arandaki ilişkiye bağlı. durup dururken mi söylüyor bu da önemli. yanlış anlaşılacak şekildeyse mesafe koy biraz. hal ve hareketlerine de dikkat et. istersen başka samimi olduğun arkadaşına da söyle o da sana karşı olan davranışlarına dikkat etsin dikkat etsin.
2
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çevremdeki kişiler de farketmiş hatta sana fazla özel davranıyor dedi biri bende saçmalama kız arkadaşı var hatta kadın benden daha güzel dedim. O da ben gördüğümü söyledim dedi.😕 Öyle bişey varsa üzülürüm çünkü iyi anlaştığım biri..
aranızdaki samimiyet yüzünden öyle davranıyorda olabilir. davranışlarına tepki verme yani daha kanka kardeşim tarzı şeyleri kullan arkadaş olduğunuzu belli et.
Yookk canıım niye yanlış anlayayım🤥 Bir de kız arkadaşı var bir de kağıda yazmış 😳 Bu kelime ne kadar olur olmadık yerler de dillere düşmüş o zaman 🙃 Yakınlık derecenizi bilemiyorum ama bana tuhaf geldi 🤔
öküz altında buzağı aramayın. Bütün dünya sizin pesinizde koşmuyor. Size selam veren herkes size yürümüyor. Sevgi yanlızca aşk anlamında kullanılmıyor. Nasıl bir paronaya içerisindesiniz. Her gülümseme her ilgi aşk değildir. Sosyal hayattada bunlar vardır. Bırakın bu egolarınızı.
Arkadaşım , dostum bana "seni seviyorum" demişse ne güzel. aylarca, yıllarca tanıdığım bir arkadaş beni hem arkadaş, hem de sevgilisi olarak görmüş. gurur duyarım. ama bir sevgilisi var iken bana da yürüyorsa , arkadaşlıgımda biter. bir gün birini satan, diğer gün beni de satar.
Hayir bence sen gayet guzel birisin ve onun kiz arkadasindanda sempatiksindir cocuk onunla ciktigi halde seni seviyor olabilir aslinda elinde oldugu halde simdiki kizi yedekte tutuyorda olabilir fakat bir sikinti var seninleyken daha guzel ve sempatik birini bulursa sanada ayni hareketi yapabilir maymun istahli buna denir
Aslına bakarsan bisey yazmasına ya da söylemesine bile gerek yok aranızda bir arkadaşlıktan öte etkileşim varsa ki bunu anlamak zor değil kendinizi kandirmazsaniz ikiniz içinde daha iyi olur diye düşünüyorum
Lisedeyken bir kız yapmıştı. belki olumlu davranabilirdim ama yakın erkek arkadaşımın sevdiği kızdı. Bende kızın yazdığı aşk mektubunu buruşturup kızın yüzüne fırlatıp gitmiştim.
"Seviyorum seni" şeklinde tersten söylendiğinde çok masum geliyor hiç yanlış anlamıyorum ama biri "seni seviyorum" dese altında başka bir anlam ararım.
En İyi Cevaplar