Kaynanayla oturmak çok mu kötü sizce

bi arkadaşım dedi kaynanasından ayrılmıyor diye boşanıyormuş evde hizmetçi gibiymiş gerçekten kaynanayla oturunca geline hizmetçi muamelesi mi yapılıyor

kaynanayla oturmanın zararları ne
Kaynanayla oturmak çok mu kötü sizce
Cevapla