Kızlar neden erkeklerin üstüne üstüne yürür?

Kızlar gayet müsait bir yolda erkeğin karşısından gelirken neden erkeğin üstüne yürür? Erkeğin çekileceği bir yer olmamasına rağmen kendi neden erkeğin üstüne yürümeye devam eder? Üniversitedeki kızların %90'ı böyle acaba çekilmesem de çarpışsak beni mi suçlarlar?
Kızlar neden erkeklerin üstüne üstüne yürür?
Cevapla