Neden bunu yapıyorsunuz
Artık hangisi tutarsa diye mi ya da her çeşitten de olsun diye mi?
Artık hangisi tutarsa diye mi ya da her çeşitten de olsun diye mi?
Ya insan bir kere yorulur sürekli birilerine yürümek bile gerçek anlamda enerji isteyen bir şey. Ben iki kişi mesaj attığı zaman. Bir öbürüne cevap veresim gelmiyor.
Kim tutarsa diye kanka bu tarz yürümeler genelde vakit geçirmek için eğer gerçekten hoşlandığımız biri varsa diğerleri önemini yitiriyor tıpkı kadınların gerçekten hoşlandığı biri olana kadar birçok erkeğe cevap verip hoşlandığı biri olduğunda sadece birine cevap vermesi gibi
Cevap
32Cevap
Karakterleri yoktur. kızlar neden bir den çok kıza yürüyen erkeği elde etmek ister
Olurda Bir tanesi bakarsa ya da bir kız onları kesmez diye.
Yapan yapıyor sen buna iğrençlik dersin onlar buna marifet der.
Çünkü sadece bi tanesiyle konuşunca red yiyosun defalarca yaşadım ondan sonra dedim bi daha tek kişiyle konuşmuycam en az 5 kişi hangisi tutarsa
peki ya hiç olmayanlar ne yapsın ne varsa hep serseri olanlarda var dürüstler hiç tercih edilmiyor nalet bir hayat
hiçbiriyle ciddi düşünmüyorsam. Takılıp zaman geçirmek için.
Takıldıklarımda bilir zaten ciddi olmadığımı gelirse gelir ya da gelmez
Bu cinsiyet meselesi değil, kızlardanda var bunu yapan.
Ben birine karşı ilgiliysem başka bir kadın ilgimi çekmez
Öyle yapanların çoğu zaman birden fazla olsun diye, bazıları da hangisi tutarsa diye.
Tek tek uğraşamam nası olsa bir çoğu ya totosu kalkacak ya da ofleyip pofleyecek reddedecek Salla 10 taneye hangisi denk gelirse
Sana bir soru peki sen her gün pilavmı yemek istersin yoksa her yemekten yemek mi düşünceleri bu bence
Erkek ait olabileceği kadına rastlayana kadar böyle yapabilir
Ben sadece 1 kişiye yaparım başka erkek beni bağlamaz
Kızlar neden birden fazla erkekle flörtleşiyorsa erkeklerde o yüzden birden fazla kıza yürür.
Sevecen insanlar oldukları için sfjs
Biri olmazsa diğeri olsun diye
yedek olmazsa olmaz boşta kalmayı sevmeyiz
kızlar daha beter bence
Vasat kişilere denk geliyor demek ki
Kime yuruyolarsa bizde tık yok. d
Erkek psikolojisi yayılımcıdır
Siz neden birçok erkekle konuşuyosunuz? :)
kadınlar neden yapıyorsa bizde aynı sebepten :D
Kızlar birden fazla erkekle flört ettiği için
Ona flört aşaması denir seven kazanır
Emin ol kızlar daha fazla bu branşta
Heyecanlı
Yürüyüşu sevdikleri için olabilir 😁🤣
Hangisi tutarsa
Maksat çeşitlilik olsun
Doymazız
Doymuyoruz siz kızlar o kadar harikasınız ki
Yapmıyorum
kullanmak
Yürümüyorum
koşar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?