Kızlar neden yolda yürüyen erkeklere çarpar?

Ne zaman dişarı ciksam bir yerlere gitsem yolda yürürken yol verdiğim halde çarpıyorlar tamam anladım sportik atletik ve geniş omuzlu bur vücudum var ister istemez bir cekicilik olusuyor ama bigun birinizle kavga edicem diye korkuyorum ben pozitif biri dursam da aslında çok sinirli agresif biriyim!
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşler için teşkür ediyorum bu arada Tekrardan söylüyorum Egolu biri değilim arkadaşlar sadece özgüveni yerinde biriyim 💪☺☺☺💪
Kızlar neden yolda yürüyen erkeklere çarpar?
Cevapla