Yolda yürürken neden laf atarlar bir kıza veya saçma davranır erkekler?

Çok yaşadım ama bugün dünyanın en tuhaf olayı oldu artık adam hasta mıydı (hastaya benzemiyordu), sapıkmıydı anlamadım eve gidiyordum yokuştan çıkarken bir adam geldi tip tip yüzüme bakıp yandan osuruk sesi yaptı ağzıyla ya da öpücük gönderdi anlamadım o adamdan sonra doblolu bir abi yanımdan yavaş yavaş geçip gaza bastı başka bir araba biraz ilerledikten sonra arabayı yanımda zigzag yaptı sabahta keko 2 tane oğlan oğlum şuna bak lann diye bir şey dedi beni gösterip (normalde kekoların bana laf attığı yerde hergün eski pöh olan polis kuzenim formasıyla otobüs beklerdi şansıma oda yoktu bu iki keko beni takip ediyor sandım etmediler) üstümde kot pantolon, gömlek ve lakos vardı hatta montumu gitmiştim makyaj yapan bir tip değilim zaten makyajım yoktu.

Yolda yürürken neden laf atarlar bir kıza veya saçma davranır erkekler?
Cevapla