Kayınvalidem eşimi kıskanıyor herşeyimize karışıyor yanlız kadın rahim kanseri geçirmiş. Ve otoriter kadın. Eşim tek çocuk. Kaynanam eşinede oğlunada herşeyi yaptırıyor. Bizede karışıyor. Eşimle hep kavga ediyoruz ama eşim anlamıyor yapçak bişe yok diyor. Ama eşimide seviyorm boşanmakta istemiyorm. Ve biz çocuk düşünüyoruz ben çocuk yapsam kaynanamla nasıl baş edeceğim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Aile & Toplum konusunda 385 cevap paylaştı. çocuk yapma bir süre eşinde sakince düzenli konuşmalar gerçir ve onu anladığını ama kendinin kötü hissettiğini ve ilişkiniz hakkında korktğunu söyle , annesini kahveye çağır sohbet et hiç bişi yokmuş gibi gülümse biraz zaman geçsin devam ediyosa onunlda konuş ona sorular sor ve onuda anladığını söyle içinirahatlat olumlu olursan olumlu tepki alırsın... eşinede kayınvalidene bir süre sonra bebek yapmak istemedğini huzurlu olmadığını ve mutsuz bir annenin bebeğe iyi geliceğini söyle
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Öncelikle bol sabir diliyorum sana. Cocuktan sonra az da olsa onun degismw ihtimali var ama genelde degismezler. Cocugun olsa daha cok karisir tek torununu sevmek ister. Sana bisey dediginde ez gec bir kulagindan girsin digerinden ciksin. Büyüklük daima sende kalsin.
09 Yorumla- +1 yıl
Şyanda bile bana diyorki 2 yıl oldu çocuk yapmadın. Evinde oturup evini temizle gezme diyo dahada neler diyor. Belki duymamazlıktan gelirim ama evimden öıkmıcak torununa düşkün olcak. Alcak akrabalara göstermek isticek. Evime sürekli misafir getircek. Gelcek çocuğuma bakmak isticek karışçak nasıl düzelcek bunlar :(
- +1 yıl
Bunlar anca esin de uyanirsa gecer. Esin buna izin verdigi sürece bu böyle malesef. Esin ssbi seviyorsa kiymet veriyorsa senin ruh sagligina da düsünmeli onunla konus sakin sakin güzwlce bir konus artik dsyanamadigini onca lafa.. bitkin hissettigini söyle.. cocugunuz olursa neledddn korktugunu.. acik acik konusmalisin ve esin sana anlayis tanimak zorunda.. sonucta esin swninlw bir aile olma karari aldi bunu sana borclu
Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. Kayın valide ile oturulur mu yaa..
Erkek nasıl kabul ediyor anlamıyorum.. Oğlum biri annen diğeri karın sevdiğin sevgilin eşin canın...
Anneni hiç kıramazsın eşini hiç üzemezsin, yangına atlamak gibi birşey ikisi ile aynı yerde oturmak.. Slk erkekler bunu yapar, akıllı erkek uzakta durur ne anneden geçilir ne karından.. Akılsızlar beyinsizler yaa111 Yorumla- +1 yıl
Terapi falan hikaye.. Çözemez...
Bak kayın validenler bir semtte sen bir başka semtte otur, böylece inan herşey güzel olur.. Herkes sizi özler özlersiniz ve bir araya gelindiği zaman herkes iyi davranır.. Ama böyle olursa onlarla geçinmek için yapacağın stratejileri çok geç öğrenirsin, öğrenene kadar da hayatın mahvolur zaman kaybedersin..
Avantajları da var, çocuk bebek falan olur onlara bırakır eşinle gezersin - +1 yıl
Valla işin zor yaa... Allah geçim versin.. Hayata bir defa geliyorum uyuz insanları çekemem.. Daha önemli işlerim olduğunu düşünürüm.. Eşin inşallah arada kalmaz.. Kalırsa seni üzer.. Çünkü nazı sana geçer, anneyle olan kan bağının hatrına seni çok sevmesine rağmen senden tarafa gülle vurur..
+1 yılKaynananın evine yazıcıdan çıkarttığın feto posterlerini ve erdoğana hazırladığın sahte suikast planlarını sakla.
Sonra mit'e haber ver.
Akabinde;
https://m.youtube.com/watch00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
21Cevap
+1 yılGerçeği söylemek gerekirse çocuk olunca daha çok karışıcak. Sen ne anlarsın ben o kadar çocuk büyüttüm gibi cümleler kuracak. Herşey eşinde bitiyo aslında annesini durdurabilecek tek kişi o.
10 Yorumla
+1 yılBir an önce çocuk yap ve eşin sana bağlansın. Çocuk olursa eski sana saha bağlı olur yani nede olsa çocuk onun direk canı olur sen sonuçta onun için yabancıydın sevdi ve evlendi senden vazgeçmesi kolay olur ama çocuk olursa ailesinin baskısını kırar.
00 Yorumla
+1 yılValla hep böyle insanları kınarım ben olsam kesinlikle ayrılırım aynen şöyle söylerim oğlunu çok mu seviyorsun al senın olsun hadi eyw yuzugude kaldırıp yüzüne atarım
03 Yorumla- +1 yıl
Tamam seviyorsun da başka bir sehıre tasın olmadı muhattaplıgı kes fazla yüz verme
- +1 yıl
Kadına evimede gelme muhattapta olma dedim. Nokdu biliyormusun. Aşşaya ona misafir gelmiş yengesi eşimin. Ona demişki gelin yanlız git otur bende geliyom. Kadın geldi sonra kaynanam geldi kaynanama dedimki çağırdımmıda geldin die gitmiş eşime söylemiş eşimle kavga ettik. Kadın laftan anlamıyor geliyor muhhattap oluyor
+1 yılBazı kayınvalideler gerçekten kalpsiz oluyor benim çevrede de var öyle insanlar
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 983 cevap paylaştı. Bence eşini kaynananla paylaşmaya alış derim ben evin tek çocuğu tek erkek isin zor
10 Yorumla
+1 yılAnneler oğullarına çok düşkün oluyorlar yakın oturunca karışmıyor olmaları neredeyse imkansız.
10 Yorumla
+1 yılSenin yapacağın birsey yok sen ne yapsan kötü gelin olursun anlaşılan eşin biraz ana kuzusu o yüzden birşey yapmıyor ama asıl yapması gereken ağırlığını koyup annesini biraz senin uzerinden cekmeli
10 Yorumla
+1 yılIlk basta allah kolaylik versin bana kalirsa kaynananin yaptiklarini takmiyormus gibi davran cici gelin rolunu oyna esinde bu durumdan memnun kalicaktir haliyle yani esinin gozune girip sorunlarinin onun halletmisini sagla baska turlu basa cikamazsin
20 Yorumla
+1 yılİşini bilen kadın bunu tolare edebilir bence. Annelik ve kadınlık içgüdüsü işte kontrol etmeyi seviyoruz.
10 Yorumla
+1 yılKendin diyorsun tek çocuk eşim diye annesinin karışması gayet doğal ve bu onun hakkı. Biraz anlayışlı olabilirsin...
00 Yorumla
+1 yılAllah yardımcın olsun. ilerde evlenirsem eşime asla yaşatmak istemeyeceğim bir duygu. o yüzden aynı şehirde bile olmamak en güzeli.
10 YorumlaEsiniz ailesine maddi anlamda bagimli gibi geldi bu yuzden annesinin sozunden cikamiyor gibi geldi..
07 Yorumla- +1 yıl
Anne ogluna bir nevi santaj ve tehditte bulunuyor esinizde baski altinda.. Eger bu evliligin devamliligi icin problemin cozumu sart. Aksi taktirde ilerleyen donemlerde sorun buyuyerek, derinlesir istenmeyen sonuclari dogurur.. Esinizle birlikte cift terapisinden yardim almanizi oneriyorum..
+1 yılSorun sende kadın
İlk başta bunu neden kabûl ettin?04 Yorumla- +1 yıl
Kaynana dirdiri da klişe o zaman yavrum.
Hem kibirli hem de öğrenmeye kapalısin... - +1 yıl
Sağlık olsun
- Aile & Toplum konusunda 304 cevap paylaştı.
+1 yılCocuk olnca sen otoriteyi kurarsn bence cevremde gordum bu tur seyler
09 Yorumla- +1 yıl
Kuzenimin esi vardi yeni evlendgnde kaynananin falan sikaytcydi kocasi da kaynanayi ttyrdu iki cocuk oldu kadin daha baskin simdi kaynana artk g elini ziyarete bile gtmyr
- +1 yıl
Esin nasl biri seni bosar mi sence en Kucuk sornda? Kaynanann yaptklari hos degl bnce me safe koyun aranza istedgi zmn size gelemesin aramasn komsu iliskileri naslsa oyle olsn madem altnda otryr hic hoslanmm bn bu tur seylerdn baskin ol biraz dcm dozu ayarlaman icin ama kaynana var geri ceklr kaynana var yuva bozr
- +1 yıl
Kaynana geri çekilmiyo benle inatlaşıyo sorunlu bir kadın. Bana söylüyo söylüyo sonra bişe olmamış. Gibi sarılıyo. Bende soğuyorum. Kızım gibi görüyorm diyo bide sallıyo. Ama yapçağınıda yapıyo sürekli arıyo rahatsız ediyo. Bide ben haklıyım hatam yok diyor. Wşimde benden boşanmak istemiyor annesine bişe diyemiyor oda bıktı. Annesinden korkuyor ama benide seviyor
- +1 yıl
O sana madem okay oldgnda hic bisi olnams gibi derby sende on a sogk davran sarldgnda falan barisma aaygili ol mesafwli ve Uzak ta ol cost gicikms kaynanan hit sevmedgm insan tipi bir halt yi yip sonra bisey olmams gibi davrananlr
- +1 yıl
A man aman kardesm Allah kolaylik vrsn huzur vrsn insan yeri glyr anasiyla anlasamyr bu ne boyle boyle seyler dynca evllktn sogyrm
+1 yılSev onu.
Çok ciddiyim.. Birazcık sevmeyi dene, inan bana, zamanla varlığı daha az batacak.00 Yorumla
+1 yılGüzelim bir evin tek çocuğu ise ailesine bakmak zorunda sen bunu bile bile kabul etmiş olmalısın şikayet etme bnce
12 Yorumla- +1 yıl
Kaynana adı üstünde ya yapacak kaynanaligini illaki
Kaynana ile gelinin hikayesini dinle bir gün sende ana olacaksın unutma
00 YorumlaÇocuk oluncada çocuğa karışacak onun için onu öyle kabullenecek duymayan görmeyecek ve takmayacaksın eşinle mutlu olmak istiyorsan
00 Yorumla
+1 yılYeni evlisiniz sanırım. Zamanla düzelir belki
129 Yorumla- +1 yıl
Susma evet. Ama fazla da usteleme bu sefer eşini doldurur. Güzel bir ayarda gitmelisin
- +1 yıl
Olur umarım neden olmasin. Yanlis yapan eşin sonuçta. Ama haklisin Diye çok üstelersen ters tepebilir.
- +1 yıl
Mesajlarını okudum da evet düşündüğümden de zor
- +1 yıl
Evet bu güzel. Umarım o da istiyordur çözümü. Yoksa maalesef soru lar devam edecek. Ailesini dinlemese veya seni ezdirmese çok daha iyi olur her şey. Bunun farkında değil mi?
- +1 yıl
Yani karışıyorlar. O da farkında sonuçta. Ama sana kotu davranması en hos olmayan kismi
- +1 yıl
Peki o ailesini dinmiyor mu. Kaynana çirkef bu belli. Önemli olan esin onun etkisi altında ne kadar kalıyor sence
- +1 yıl
Eşim pnun sözünğ dinliyo. Beni gesidiryo ama eşim ennesini tskmamam gerektiğini söylüyo. Ama eşime diyorumki git annenle konuş bak iş kötü yerlere gitçek. Sonra gidiyo annesine takma kafana diyo bende eşime kızıyorum konuyu kapatmaya çalışıyo yanımdan gidiyo. Sonra kaynanamdan baskı yiyince saygısızlık yapıyorm
- +1 yıl
Haksız olduğunu söyleyemem haklisin. Önemli olan birazda eşinle aranızda gecenler. Gönlünü almayı beceremiyor sanırım ve daha da önemlisi o annesine biraz saha uygun dille anlatması gerekiyor sana baskı yapmamasını falan.
- +1 yıl
Ezilen de sen oluyorsun. Bu arayi kesinlikle eşinin dengelemesi lazim. Sana hala pişman olduğunu söylüyor mu?
- +1 yıl
Seninle evlendiği için diyormuş ya önceden. O konuyu aştınız umarım.
- +1 yıl
Bu güzel iste. Kaynana sorun sadece anlaşılan. Onu da halleder ama kavga edip kendini üzme bunun için
- +1 yıl
Evet o konuda kesinlikle haklisin zaten. Annesinin sözüyle seni ezmiyordur umarım.
- +1 yıl
İşte bu da kotu. Kadın zaten seni kötülemek için fırsat kolluyor. Sende buna izin verme tartışarak onunda. En azindan daha sakin olsan ise yarar belkide.
- +1 yıl
Umursamamayı denedin mi peki
- +1 yıl
Yanmışsın sen ya. Ne yapmayı dusunuyorsun
- +1 yıl
Git tabiki onu kabuk etmesi güzel
+1 yılKayinvalinden le alti ustu oturma sende ustlu alti otur bide oyle dene
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 751 cevap paylaştı. Allah yardımcın olsun zor durum sıkıntılı gördüm seni
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKusura bakma ama çocuk olunca onunda herşeyine karışır bence ayrı eve çıkın eşinle
00 Yorumla
+1 yılİyi davran suyundan git.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBastan iyice hakkindan gel hazır eşinde susuyorken iyice bir azarla azına et
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEger ayrılmak gibi bir düşüncen varsa ayrıl derim çocukla daha kötü oluyor hem aklı basına gelir
00 Yorumla
+1 yılİşin çok zor allah yardımcın olsun
03 Yorumla- +1 yıl
İşi çok zor ve bu evlılıkten tat alınmaz
- +1 yıl
Dertlesebılırız
+1 yılNe kadar süredir evlisiniz?
00 YorumlaEşinin konuşması gerekli
00 YorumlaCocuk olunca kaynanan yumusar
04 Yorumla
+1 yılEşinin bağı koruması lazım
00 Yorumla
+1 yılEşinle yatakta konuş bu konuyu
05 Yorumla- +1 yıl
Bence işini bilmşyorsun takip at
- +1 yıl
Takip at
- +1 yıl
Hadi
- Aile & Toplum konusunda 822 cevap paylaştı.
+1 yılMaddi özgürlüge kavusup evinizi ayirin
00 Yorumla
+1 yılevlenmeseydin evladım. yaş 20 zaten senin.
00 YorumlaKayınvalide ' ni sevmeye bak 😀😀
00 Yorumla
+1 yılRest çek
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı. Çucuk yapma sakın
10 Yorumla
+1 yılİadere et
10 Yorumla
+1 yılhmm Kotu bir durum
00 Yorumlataşın gitisin sende
00 Yorumla
+1 yılO evden ayrıl
02 Yorumla- +1 yıl
Tasının
Ne kadar karışio
05 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Kayınvalidemle altlı üstlü yaşıyoruz, her şeyimize çok karışıyor. Eşim de aramıza girmiyor, onu durdurmuyor ne yapmamız lazım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar