Eşim ailesinin himayesi altından çıkamıyor, ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar,
daha çok bayanların cevap vermesini istiyorum, karşı görüş olarak.
Ben yaklaşık 3 yıldır evliyim. Eşim nereye gitsek, her ne yapsak annesine bildiriyor. Veya çoğu zaman uyandığımda, hep annesinin yanında. Bir erkek kardeşi var bütün aile ona çalışıyor diyebilirim. Erkek kardeşi bir yere pislese, annesi temizler geri kalan pislikleri de kızlarına yalatır, abartısız o derece. Başka enişteleri de var, kafaları çalışmadığından hep hizmet halindeler. Acaba ben mi yanlış düşünüyorum diye düşündüğüm de oldu açıkcası. Çoğu kez annesinden geldiğinde değişik konular üzerinden tartışma çıkıyor ve gereksiz kavgalar.. Boşanmayı düşünüyorum açıkcası. Aile kurduk ama bizim kurduğumuz aileyi bir türlü benimseyemedi. Ben hep kurduğumuz yuvayı birinci ailem diye benimsedim ama kendisi için tam aksini söyleyebilirim.
Eşim ailesinin himayesi altından çıkamıyor, ne yapmalıyım?
Cevapla