Elinizden gelen herşeyi yaparsınız hiçbişeyden memnun olmazlar genc yaşli farketmiyo bu durum ama yaşlılarda ayrı bir psikoloji var çocuk gibi oluyolar sizinde var mi etrafinizda varsa kim? Herkese günaydın😃
Etrafınızda hiçbir şeyden memnun olmayan her şeye burun kıvıran insanlar var mı?
aynı eşim tip filan aynı. hediye alıyorsun habersiz sevinsin diye kafama atıyor bı boka benzemıyor parayı bana ver dıyor çicek alsam. napım cıceği diyor. nedim şimdi. yakında mesih olcam daha evli kalırsam
öyle gerçekten. aliem şahit hiç memnn olmyor. saygısı yok küfür eder. tamam kültür farkı var olabilir ama saygısızlık nedir. erkek olarak evı temızlıyorm utu yapıyorum yemek yapıyorum.. kadınbırgun ısten geldıgımde sofra hazır olmadı 8 de evdeyım 10 da yemek yyoırm yemek pişiriyor bide içnden gelse. köpeğe atsan yemez. bıktım yemın ederım bıktım allahım hayırlı bır kapı acsa gıtsem.
En İyi Cevaplar