Bir kızın bir erkeğe duygularını söylemesi sizce nasıl karşılanır?

Erkekler ilk adımı atmalı, gerekirse kız beklemeli falan deniliyor.
Sizce bir kız olarak beklemek mi daha mantıklı yoksa sabredemeyip ilk adımı atmak mı?
hangisi daha iyi karşılanır?
Bir kızın bir erkeğe duygularını söylemesi sizce nasıl karşılanır?

Kız beklemeli , kötü karşılanır
Kız da ilk adımı atabilir, kötü karşılanmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Bir kızın bir erkeğe duygularını söylemesi sizce nasıl karşılanır?
Cevapla