Eşim elemanı evine bıraktı, sizce şüphelenmeli miyim?

Bizim bir milyoncu tarzı dukkanimiz var 2 katlı halı falan da satiyorum avm tarzı

Dün işe 18 yaşında genc bir kız girdi kız çok guzel beyaz tenli badem gözlü bugün dukkana gittim bileği lastik bir esofman giymis gri ustunede bol kapsonlu swet giymis kız çok güzel zayıf 45 kilo vardir boyuda 1.64 vardır kızı bugün evine eşim arabayla birakti esime dedim niye evine bıraktın gencecik kızı gece 10 da nasıl tek gönderiyim dedi Daha once cok kız girdi kimseyi evine bırakmıyodu

Bilmiyorum kız bana çok iyi bulaşıkları yıkıyodum geldi gulerek abla sen bırak ben yaparım geç şöyle otur sen dedi kız bana karşı cok iyi cay getiriyo

Ben 34 yaşındayım çok bakımlı olduğum soylenmez 3 cocugum var esimde 38 yaşında kocam diye değil çok karizmatik kızı biraz araştırdım herkes melek görünümlü şeytan diyo

Iyide kız cok iyi bana karşı herkes o melek gorunumlu seytan diyo
Eşim elemanı evine bıraktı, sizce şüphelenmeli miyim?
Cevapla