Arkadaşlar geçen sene eltim memlekete gitti , ben kaynıma bakmıştım yemekti oydu buydu ama bu sene ben çalışıyorum ve eltimde yine memlekete gidicem diyor ben bu sene kendimize zor yemek yapıyorum kaynıma da yapmak zorunda mıyım soruyorum sizlere
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
zorundalık yok. ama eşinizin kardeşi sizinde kardeşiniz sayılır. iyilik namına yapılabilir. canınız istemiyorsada yapmayın, kimsenin sizi zorlamaya hakkı yok.
Zorundaymışım gözüyle bakılıyor malesed olaya geçen yıl tamam ama bu yıl çalışıyorum ve karısı da gezmeye gidecek yani keyfi gidiyor ve adam yemek seçen biri maalesef
eşine söyleyin. ben yetişemem bacım eşinin yemeklerine de geç. kendileri halletsin.
zorundasın diye bişey yok. istiyorsan yapar çağırırsın.
maalesef benciller üstelik karısı da gezmek için gidiyor yani
değilsin, kendi gitmeden yemei yapıp dolaba koysun öyle saçmalık mı olurmuş
Evet bunu yapıyor ama kadın 1 aylık gidiyor yani yaptığı yemek anca bi hafta yetiyor , geçen sene hiç bişeyini eksik etmedim ama bu sene bende çok yoruluyorum
iyi de mllet gezecek diye sana mı düştü tasası, salla gitsin
bu milletde cins ya ben kendi yemeimi kendim yapıyorum evde ne var yemek pişirmekte, gitsin dışarıda yesin, heryer lokanta zaten memlekette:)
maalesef bizden kat kat fazla para kazanıyorlar ama çok cimriler dışarıda yemezler
o onların problemi, senin problemin değil, hiç ilgilenme
sen akrabasın diye millete hizmet etmek zorunda deilsn
2 kat üstte oturuyorlar böyle olunca da herkes bi laf söylüyor şimdiden bunaldım
igilenme, kuusra bakmayın de yorgun gelyorum ilgilenemem de
Bencil insanlarla geçinmek çok zor maalesef. Sen taviz verdikçe başının üstüne gelip s*ç*yolar afedersin.
Aynen böyle oluyor geçen sene baktım ama bu sene çalışıyorum ve eşi gezmeye gidiyor yani , birde kaynım yemek seçen bi insan
Yapma derdim ama aile içinde bir durum olduğu için ve ailenizdeki ilişkiyi tam bilmediğim için böyle kesin konuşamıyorum yaparsan bile seçtiği yemeklere göre yapma kesinlikle ne bulursa onu yesin
Zorunluluğun yok ama kaynın olarak değil kardeşin olarak gör sonuçta akrabasınız ömür boyu berabersiniz
Kardesim olarak görüyorum ama karısı aynı bi şeytan kadın gezmeye gidiyor ben kendi aç karnımıza zor yemek yapîyorum bide onu nasıl düşünücem yemek seçen biri de
Eğer onlar seni idare etmiyorsa sende etme sonuçta evi ayrı ve sende işten geliyorsun kimsenin senden bir beklentisi olamaz bu konuda herkesin eli tutuyor bende yalnız yaşıyorum kendim yapıyrm internette herşeyin tarifi var
maalesef karı koca kaynım ve eltim yani aşırı bencil insanlar , bizi asla hiç bi konuda idare etmediler bu güne kadar eşi mecbur gitse tabiki bakarım ama eşi gezmeye gidiyor
O zaman sende düşünme eşini düşünmeyeni sende düşünme gezöeye gidecek kadar maddi durumu iyiyse dışardan yesin istediğini seçmektede zorlanmaz 😉
adam yalnız kalcak özel ihtiyaçları olacak söyleyemez kötüdurum bence
Kardeşim biz yemek konusundan bahsediyoruz dikkat ediyorsan
sadece yemek değil giyimkıyafet ütü yıkama bunlarda var yemek bir tabak fazla koyarsın
Zorunda degilsin ama esinin hatiri icin ve mutlu olmasi icin yaparsan guzel olur.
Yapsam güzel olur tabiki , geçen sene yaptım hiç bişeyini eksik etmedim ama bu sene çalışıyorum kendi aç karnımıza zor şer 2 lokma bişey hazırlıyorum ve kaynım yemek seçen biri üstelik birde eşi gezmeye gidiyor yani
Sen bence tatli ve duygusalsin yaparsin eminim boş ver insanlik sende kalir.
Ne alaka değilsin tabi 😀
Òyleymişim gibi davranılıyor
Olabilir sende yapma olsun bitsin
Kocan ne diyor bu durumda
Kocam ailenin hep ezilen çocuğu olmuş kaynıma asla kimse laf edemez ama eşime herkes istediğini söyleyebilir
Enteresan bir durum da eşin bu duruma bişi demiyor mu? Seni ezdiriyir mu
Ayrıca nerede yaşıyorsun büyükşehir mi çünkü hem çalışıyorum dedin zor olur sana :(
Eşim ailenin hep ezilen çocuğu olmuş böyle konularda asla bi fikir sunmaz ortaya , evet İstanbul'da yaşıyoruz hergün neredeyse 12 saat çalışıyoruz ama adamın karısı gezmeye gidince ben bakmak zorundaymışım gibi davranılıyor
Çok saçma eşin ailesi tarafından ezilse bile bu durumda elini masaya vurmali pasif davranmamali kimse kimseye bakmak zorunda değil bende evliyim kötü giden bir evlilik söz konusu bizde eşime böyle bişey diyeceğim ohooo çocuğun yüzünü göstermez bana ki bende İstanbul da yaşıyorum trafik gürültü vs ne kadar yorgun düştüğünü anlıyorum
Kaç gün sizde kalıyor?
Bizde kalmıyor, biz aynı apartmanda yaşıyoruz eşi kaynanamların yanına gidecek köye 1 aylığına çocuğunu gezdirmek için ben buradayım ama bu sene çalışıyorum kendimize 2 lokma zor şey bişey hazırlayabiliyorum
Kusura bakma aşırı tepkim için :(
Ah işte orada ben olacağım varya neyse ya
Yoo önemli değil bende tepkiliyim
Kaç yıllık evlisin?
Teşekkür ederim ya ben anlamıyorum yani gerçekten insanlar bu yüzü nereden buluyor ya da seni ne olarak görüyor
Ne kadar süredir evlisin
Müsait misin bu arada yazıyorum böyle ama rahatsız etmiyorum dimi seni?
Çok mu konuştum :(
2 yıllık evliyim , yani ben haksızlığa gelemeyen biriyim ama eşim öyle değil çok seviyorum onu ama ailesine asla bişey söyleyemiyor
İşte bu durum sizi çıkmaza götürür ve daha çok yorar ne yazık ki evliliklerin çoğu bu yüzden bitiyor ya da soğumalar oluyor
Ama sen kimseyi kafana takma sadece kendini düşün çünkü senin sana ihtiyacın var her zaman tamam mı :)
Bu arada ne işle meşgulsunuz?
Bir türlü denk gelip evlilik konusunu çekiştiremedik😃
Günaydın burada mısın?
Değilsin
Zorundaymışım gözüyle bakılıyor maalesef
Ama değilsin
Subliminal mesaj anlayana
Bu ne demekki 😐
Öyle bir zaruriyetin olmamalı
maalesef zorundaymışım gözüyle bakılıyor
Eşin ne diyor bu işe
Eşim saf , bişey demez bu konularda aile içinde hep ezilen evlat olmuş maalesef
Anladım. İçinden gelmiyorsa yapma bu konuda da net tavrını belli et
Zorunluluk yok
maalesef öyleymişim gibi davranlıyor
Kaynın tek mi kalıyor
Eşi var ama eşi gezmeye gidiyor
Çocuk
Hayır değilsin
maalesef mecburmuşum gözüyle bakılıyor
ne saçma işler ya tabiki değilsin
Evet değilim ama zorundaymışım gözüyle bakılıyor karısı go*ünü gezdirecek bende burada kocasına bakacağım
sen ona bir kez iyilik yapmışsın bunu senin görevin olarak görmesi onun cahilliği eeee elini veren kolunu kaptırır
tabi ki değilsin
Zorundaymışım gözüyle bakılıyor olaya
eşin mi yoksa kaynınla eltin mi?
Eşimin ailesi yani bakmak zorundasın gibi bakılıyor olaya
yani eşinin ailesi baksın sen bakmak zorunda değilsin karısı memlekette gezecek diye senin mecburiyetin yok kocasını düşünüp ona göre gitsin
maalesef çok benciller kardeşim , günlük 12 saat çalışıyorum halden anlamıyolar
sende yapma salla akşam eve oyalanarak git geç kaldım bişey hazırlayamadım falan de
ezdirme kendini ama asıl suçlu eşin