🔴Kızılay giyim bağış kutularını gördünüz mü?

Benim oturduğum semtte ki Kizilay otobüsü giyim bağış kutusu koymuş. Çok güzel bir uygulama olduğunu düşünüyorum.
Ben eski ve kullanmadığım ayakkabilarimi, montlarimi, pantolon, tisort ve kazaklarimi bugün kutuya atmak için gideceğim.
Sizlerde eger görürseniz ve bu uygulamaya destek verirseniz çok güzel olur.

İnsanlık ve dünya barışı adına...
🔴Kızılay giyim bağış kutularını gördünüz mü??
🔴Kızılay giyim bağış kutularını gördünüz mü?
Cevapla