Benim oturduğum semtte ki Kizilay otobüsü giyim bağış kutusu koymuş. Çok güzel bir uygulama olduğunu düşünüyorum. Ben eski ve kullanmadığım ayakkabilarimi, montlarimi, pantolon, tisort ve kazaklarimi bugün kutuya atmak için gideceğim. Sizlerde eger görürseniz ve bu uygulamaya destek verirseniz çok güzel olur.
Tarzları yanlış alanların evet ama artık Kızılay bu kutuları anahtarsız bırakmıyor bildiğim kadarıyla. Bugün konuştum Kızılay otobüsü yetkilileri ile. Anahtarı var dediler...
Yahu içine gözümün önünde çocuk saldı, ayaklarından tutup sarktı aşağı. Hırsızlık yani anlıyor musun? Bir daha bırakmadım oraya hırsızlık yapmasınlar diye çöpün yanına bırakıyorum. O zaman da açıp dağıtıp işe yarayanları alıp yaramayanları sokağa saçtılar
Evet bu konuda haklısınız ama onlar öyleler diye iyilik yapmaktanda geri durmamak lazım. Bizim oturduğumuz bu semtte öyle insanlar yok. Her şey düzenlidir
Bir çeşit geri dönüşüm yapıyorlar ama. Çevreye zarar vermedikleri sürece dolaşsınlar. Yine de temkinli yaklaşıyorum. Mesela bizim mahalleye gelenlerden biri, yüksek okul mezunu... Trajik
eyv kanki bizim meydan da kızıılay kan ekibi oluyor gidip bakacağım soracağım varsa evdeki fazla eşyaları birde benim eniştede giymediklerini getirmiş çatıda duruyor onlarıda götüreceğim..
Heriflerin iyiliğe alerjileri var sanırım. Hemen kıllanıyorlardır belki. Türkiye artık stratejiler cenneti biliyorsun. Her şeyin altından masonlar çıkabiliyor. 🙄
En İyi Cevaplar