
Ay ne kadar uygun 30 TL diyerek alınan halının mükemmelliği...

Ay ne kadar uygun 30 TL diyerek alınan halının mükemmelliği...
🤣 benzer bir olay benim başıma da geldi. English Homedan online alışveriş yapmıştım emaye tepsiler vardı. Dedim onuda alayım. Ürün fotoğrafında üstünde bir bardak ve yanında boşluk duruyordu. Ölçüsü yazıyormuş ama o kadar küçük olacağını düşünmediğim için bakmamıştım. Eve bir tepsi geldi küçücük tabağıyla iki kahve fincanı sığmıyordu. İlk failim oydu benim
Doğru şekilde tüketici hakem heyetine şikayette bulunmalısınız böyle durumlarda
Eğer ürün bilgileri verilmiş fakat görsel yanıltıcı şekilde koyulmuşsa bile bunun bir cezası var
Ürün bedelini de ayrıca tarafınıza iade etmek zorunda kalıyor satıcı

Cevap
40Cevap
Hayaller hayatlar olmuş bu. ürün kötü
Oluyor olmaz mı?
Tekstilde çok oluyor, bedenime göre elbise aldım kolları çocuk kolu gibi el girmiyor.
Öyle kaldı köşede.
Oyuncak aldım bozuk çıktı iade edemedim öyle kaldı.
İnternetten ucuza alcaz diye gitti paracıklar.
Çokkk en son ark bir yer tavsiye etti 3 çanta aldm güvenliğin hanımına kızlarına verdim😂 hayır ilk kez alcan tek al dimi aç gibi 3 tane birden almak bedir arkadaş ah ah hiç akıllanmıcam😂😃
sen yine iyi almışssın yiğenim aldı kendisi 15 yaşında netten sipariş vermiş 59 tlye :D bende epey güldüm dedim insan bi yorumlara bakar yorum yapan yoksa uzak dur :D
Gözümle görmeden kalitesine bakmadan almam. Hatta netten daha uygun fiyata pazarlık yaparak aldığım ürün bile oldu.
Sesli güldüm ya, evet illaki oluyor böyle şeyler, sanki özellikle gerçekçi fotoğraf çekmiyorlar insanlarıda böyle uğraştırıyorlar işte.
Photoshop ile büyütmüşler ya da halının aynısının paspas halini yapmışlar milleti böyle kandırıyorlar pardon dolandırıyorlar.
E yani 30 TL ye halı olur mu hiç, zaten orada yolluk yazıyor. Boyutları da yazıyordur , bakmadınız mı hiç 😬
Kandırmaca işte boyutu açıklamada yazıyorsa doğru şekilde şikayet etsen haksız olursun ama boyutunu yanlış ya da yazmamışsa o zaman sen haklısın
Ölçüsü yok muydu? Bu tarz yok lakin her gün yemek Sepetinden yemek söylüyorum. Vaat edilen menü ile gelen menüler arasında dağlar kadar fark var. Kızsan da küssende yiyecek başka yer yok.
😂😂😂😂 30 tl ye el havlusu göndermediklerine dua et 😂😂
Böyle yok ama çok kalitesiz bir ürün gönderdikleri oldu. Kaldı elimde pff 🖤
Parça parca göndermiş olamazlarmi. İlk parçası gelmiş 😂
yine halı göndermişler 30 tl ye baska bir sey de göndere bilirlerdi
O paraya salatalık gelmediğine dua etsinler. Jaha
Çok iyiymiş ya hahaha benim böyle bişey başıma gelmedi neyse ki
Bu resmen benim hayallerim ve hayatın sunduklari CKSKFJFKF
30 TL ye ne bekliyorsun salatalık yollamamışlsr iyi ki
Ucuz kulaklık aldım. İçinde beş ton kulak kiriyle yollamışlardı
Reziller yine hatırladım tepemin tası attı
Kaç cm diye baksaymış ürün açıklaması diye bir şey var
Sampuan diye saç kremi , tuvalet kağıdı diye kağıt havlu almisligim var
Seccade sanan Puebla Kabilesi'nin masum üyesi bir tek benim galiba.
Twitter'da bu paylaşım vardı yeni pazarlama taktiği mi?
Afedersiniz çok güldüm.🤭
Boyutu açıklamada yazmıyor muydu?
Bedava peynir fare kapanında olur 30 liraya ne bekliyordunuz
Hemen kotu dusunmemek lazim. suya atinca buyuyen havlu gibidir belki. su dokmeyi denedinmi?
Çerez parası verip halı bekliyorlar otuz liraya paspas bile fazla
Hayatımda ilk kez mini paspas görüyorum kapı esigine bile kucuk olur bu addfghjjkkkk
Bu konuyu birazonce Instagram sayfalarında gördüm ve yorumlarda gülmüştüm malsf bu ekonomide inadına insanlarn parasından çok duygusuyla oynamayı akıl edemiyorlar
Olsun üzülme bu piyasada 30 TL ye paspas da alınamıyor 😂
Saat sipariş vermiştim gelen şey kolyeydi daha sonra hesapta beni engellemişti kolye hoşuma da gitmişti bende kullandım 😃
30 TL ye hali alabileceğini düşünmene kaç puan peki
Fotodaki hobit evi galiba
Metrekaresi 30 TL galiba 😅
Sahi mi kötü olmuş
O cidden kötü olmuş dolandırıcılık örneği olmuş
Öyle paraya böyle halı
30₺ çiğ köfte alamıyorsun bırak halıyı
O artık bir banyo paspası jfjfjf
21 cm diyen KS erkekleri temsili fghjk
Hahahahah kahkaha attım ya bildiğin seccade bu xD
Yok bakıyorum ölçülerine falan mutlaka
Çen büyüyünce halı mı olcan çeen 🤣🤣
30 liraya onu bile bulduğuna şükretcek konumdayız
Mouse'un altına koysun güzel kayar
gapkgakpgakpga 10 üzerinden 9 komedi. D
Puhahahahha mendil kadar 😃
Paspassa bile iyi.
boyutunu yanlış seçmiş 30tlye halı mı olur
Çok güzel bence jdoskdosk
30 tl değil bu 31 tl ya ajajajakakakak
😂😂😂 daha başıma öyle bişey gelmedi
30 liraya ne bekliyonuz ki zaten
ee 30₺ ye halı olmayacağını anlamaları lazımdı ama
El bezi olmadığına dua et. 30 lira mendil bile yok
Ay çok güldüm ya cldkkd
Alışveriş faili ne demek?
Faili meçhul oluyor ne alıcıya ne satıcıya kızamıyorsun 🤣 şaka tabi fail İngilizceden geliyor başarısız demek
Biliyorum da özellikle sordum. "Fail" sözcüğünü kullanmak burada çok gereksizdi bence.
Twitter da gördüm gülmekten öldüm 😂
gülmekten kırıldım lan ufacık djshdhdh
Ölçüleri yazıyor. Okumak yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?