Anı okumak istiyorum. En kötü anınız nedir?

Madem ki 3 yıldır burada vakit geçiriyoruz, paylaşımlarıma gelen kullanıcıların yaşadığı kötü anıları keyif ve merakla okumak isterim. Geçmişte sizi üzen hatta belki de travma etkisi yaratan en kötü anınız nedir? (Tamamen objektif ve mantığa dayalı bir şekilde teselli edici ifadeler kullanabilirim.)
Anı okumak istiyorum. En kötü anınız nedir?
Cevapla