Yahu bıkılır soğuma sebebi gerçekten de ürkme sebebim evlilikten her gün yemek yapmak :/
Mecbur muyuz acaba yemek yapmaya kocaya 😬😀
Neyse size göre en zor kısmı nedir?
Mecbur muyuz acaba yemek yapmaya kocaya 😬😀
Neyse size göre en zor kısmı nedir?
Kocan kadar konuş deseler tamam bile diyemem ben valla her aksam ozene buzene bir suru tarifler yaparim kocam olsa yemek yapmayi cok seviyorum bence iyi is kocam calissin ben yemek yapim bari ama ben de caliscam neyse erken cikarim markete ugrarim hayal kurdum kocam yok koca istiyorum lan
ya ben sevmiyorum yapmayı :/
Mecbur değilsin. Böyle mecburiyetmiş gibi bahsedilmesine de ayar oluyorum.
Neyse bana göre zor kısmı yok. Sevdiğin insanla berabersin işte, daha ne ola ki?
anneme göre mecburum 😀
Zorunluluk değildir ama erkeklerin hoşuna gider sevdiği kadının onun için yemek yapması. Fakat bu da demek değildir ki, her gün yapmalı ve kendi başına yapmalı. Erkek de adam ise, eşine yardım eder. Eş alıyor kendisine, hizmetçi değil.
seni nasıl taktir edesim geldi inan 😀
:D Bilmiyorum ben böyle düşünüyorum. Sen sonuçta birini hayat ortağı olarak alıyorsun. Sadece güzel zamanlarda, işine geldikçe önemsemek doğru değil. Hastalandığında, zorlandığında her anında yanında olmalısın. Sen artık tek başına değilsin, bir bedende iki kişi gibisin. İki kişi için düşüneceksin, her şeyi ortak yapacaksın. Bunu kaldıramayacaksan, zor gelecekse zaten evlenmemelisin. Kimse istemez kendisine böyle yapılmasını, kendine yapılmasını istemiyorsan başkasına, hele ki değer verdiğine asla yapmamalısın. Eşim yemek yapmayı sevse bile mesela haftada bir de olsa hadi bugün dışarıda yiyelim deyip bir restorana götürmeyi isterdim. O benim eşim, özel hissetmeli.
kayınvalidene yakın taşının çok yakın değil tabi. orda yersiniz bir de sende çalışıyorsan off deme keyfine.
Cevap
48Cevap
Benim evlenmem resmen mucize gibi bir şey, imkansız.
niye?
yemek yapmayı bilsem yapardım gerçekten.. ama hayatı sürdürmek onda var olmak içinde yemek yemmesi gerek şu an annemin yemeklerine muhtacım... tabi çok zengin olsaydım eşimede yemek yaptırmaz bir hizmetçi tutar haftanın 2 ve ya3 günü dışarıda yerdik
Evet haklısın hergün yemek zor iş. Erkeklerin genel sıkuntısı her daim çalışmak zorunds olması, en ufak sıkıntı da sukıntılar başlar. Birde hanım isyeksiz olursa tamamdır.
Aynen evliliğin en kötü yönü. Her gün kahvaltı yemek yapacağını düşünmek temizlik yapmak. Işin varsa bir de onu düşün.
ben temizlik severek yaparım orda sıkıntı olmaz 😀
Bende temizliği seviyorum ama yemek yapmayı sevmiyorum. Temizlik konusunda teyzemler sen çok iyi temizliyorsun diyorlar ayrintilisin diyorlar. Bunun dışında tatlı yapmayı severim ama yemek yapmak ilgi alanıma girmiyor ama yapmak zorundayim
bana temizlik de çekil kenara bütün evi baştan aşağı kakılmış gibi temizlerim 😀 ama yemek güzel yapmama rağmen içimden gelmiyor :/
Ben daha açıyorum yemek yapmayı. Anneme ve başka insanların haline bakıyorum. her gün aynı şeyleri yaşayıp duruyor. Sabah kalk kahvaltı hazırla sonra ortalığı toparla sonra ara öğün acıktın tekrar yap sonra toparla sonra akşam yemeği yap yine toparla. Her gün bu şekilde tekrarlanan bir gün geçiriyorsun. Zamanımız hep mutfakta geçiyor. İş sahibi olan biriyse aynı zamanda o zaman daha kotu. Kendine hiç vakit bulamayacak. Eğlencegim zaman bundan korkuyorum her gün aynı şeyleri yaşamak çok sıkıcı. şu an bile sıkıcı gelirken o zaman daha sıkılırım gibi geliyor.
Bencede ya ben sıkılınca aarada dışardan yerim zaten bekar evi gibi olan bir evlilik istiyom herkes kafasına göre
yok artık kafana göre ne kız 😀
yani işte beni sıkmasın temizlik yemek :D:D böyle bekar evi gibi dağınık evimiz olsun yeni gelin evi gibi olmasın :D:D koltuklar filan klasik klasik iy yok yemek masası bilmem nesi :D
Evliliğin en yorucu şeyi ve kötü yani monotonlasmaktir bence. Birbirini sevdikten ve farklı seyler yaptiktan sonra evliliğin kötü hiçbi yani yok bence.
Doğru diyorsun haklısın. Mesela bende sırf erkek olduğum için çalışıp, para kazanıp evi geçindirmekle uğraşmak istemiyorum. Böyle akşama kadar evde oturup TV izlim istiyorum :D
Bir kadin kocasinin her zaman calişmak zorunda oldugunu düşünmüyorsa hergün kendisinin yemek yapma zorunlu hissetmesine gerek yok zannimca
Perde takmak.. :D
Acaba benim köpeklerimi sevebilcek birini bulabilcekmiyim? Büyük merak konum. :p
Evli değilim ama yine her akşam yemek yapıyorum bir şey değişmiyor yani😃
ama çok zor fenalık basıyo :/
Yok kız seviyom ben
ben darlanıyorum :/
harbiden beni de en çok düşündüren şeylerden biri bu.
kabus gibi :/
Valla o kolay da surekli camasir utu sil supur cam kapi daha zor
iyice soğutma dicem ama ben temizlik yapmayı çok severim 😀😀😀
Hii bnde mutfak hastasiyim herseyi yaparim ama temizlik ütü nefrrt derece
Mecburen yapılıyor hatta bazen dolapta giyecek bisey kalmayana kadar utu yapmam sonra saatlerce bitmez haliyle :)
ben bir tek cam silmekten nefret ederim diğer şeylerde sıkıntı yok :)
Evli misin
hayır :)
Hii
Artik kolayi var temizlik icin cogu insan yardimci aliyor haftalik aylik ya da
Acil durumlarda hele can kurtaran oluyorlar
yahu ama ben temizlik yapmayı seviyorum yemek yapmayı napacaz
Alisirsin insan sevdigine zevkle yapiyor
Hergun disarda yiyemezsiniz
Hele bide cocuk olunca yok sebze corbasi meyve puresi taze yogurdu va vs
bu sadece evlendiğin kişiye yemek yapmakla kalsa gene iyi çocuğuna ayrı yemek :)
Bebeğe bakarım. Yemek yapmak sıkıntı :D Haftada 3 yemek yaparım. Yaparsamda 2 gün bize yetecek :P
Eşim çeşit çeşit istiyorsa bıkarsın ama çorba, salata ve yoğurta razı geliyorsa sıkılmazsın😀
Sende buyuk kazanlarda yap, hani cenazede falan yapilan kazanlardan, adam bir ay boyunca yesin :)
Karı gibi küsüp , trip yapan , naz yapan erkek tiplemesi en çekilmeyeni.
Anlaşmak kesinlikle 😄
Yemek yapmak, erken uyanmak falan sıkıntı ya ben gelemem öyle şeylere 😕
Yapmayin mk sizin gibileriyle evlenen kim safinazlar😡
bence de ya benımde ömrümü yedi bulasıgı ayrı yapısı ayrı temızlıgı ayrı masa kurması ayrı
Ben aşçı yim dünya mutfağı italyan fransız meksika uzak doğu yemekleri makarna salata sosları tatlılar vs vs vs evlenecek biri olsun yemek te temizlikte yaparım vallahi herşey
Seviyorsan hicbisey zor gelmemeli. sevgini icine katarak yao yemeklerini
sadece koca mı yiyor yemek sen otlamı besleniyon /// senin gibisini anında koyacan kapıya
Onu evlenmeden yapanlarda var. Hatta sadece akşam değil. Bekar hayat zor hayat :S
Yemek birlikte yapılabilir bayada eğlenceli olur 😊
nerde öyle kibar adamlar 😒
seni alanda yaşadı ha neymiş bu 😂😂😂
;)..
Her zaman bir yapacak değiliz umarım eşim yemek yapmayı biliyor ve seviyordur
keşke benimkide bilse :/
bence zor yanı çocuğuna düzgünce eğitim verip iyi bir birey haline getirmek
Evlilik komple zor temizliğiydi, kavgasıydı, çocuğuydu. Bekarlık sultanlık o yüzden.
çalışıyorsan mecbur değilsin ama evde yatacaksan mecbursun
tek yaşarken kendine yapmıyor muydun bir lokma daha fazla yapacan işte bu mu zoruna giden zor gelen?
Bence evlilik sorumluk almak evleniyorsan erkek te kızda sorumluluklarını bilecek bilerek evleniliyor çünkü
Her gün ona yaptirmam, ben de yaparım, dışarıda da yeriz, dışarıdan da söyleriz o konu basit.
Yillardir kendin yasiyorum her gun kendime yemek yapiyorum ne alaka evlilikle
Her akşam diyince başka bişey sandım. Ayrıca her akşam yemek yapmaya mecbur degilsin a q yapmayıver
Aynen ben de her gün temizlik yapsam bırakmam ama yemek yapmaktan usanıyor insan sırf bu yüzden evlenmesem mi acaba diyorum😕
Bence en zevkli olanı yemek yapmak 😸
Bu yüzden evde kalmissin belli
hıhım;)
Ona ben de tav oluyorum pff😒
pöff :/
Çalışıyor musun? Zorunda değilsin bu arada
Beraber yemek yapmak daha mantikli😶
kendi evine cik evlenmeden derim
İmZa atmak. Geri dönüşü yok 😂
evliysem karımla beraber yaparım.
Bir de beğenmezse yemeği filan of off
hee ellerimle uğraşıp yapıcam beğenmicek beyefendi öyle mi? gebertirim 😈
Yemek yapmak degil ne yapacagini dusunmek..
Karı dırdırı pardon bayan dırdırı 😅😂🤣🤣🤣
Bence düzgün kadın bulmak
Kadının yemeği tuzlu yapması aç kalmak😂
bak aklıma iyi fikir getirdin her akşam tuzlu yapsam sonunda yapma der herhalde 😀
tam kapıdan çıkmadan önce bacaklarından tutup bir daha olmıcak diyerek 😀
ikna ederim kalır
tamam beni de götürsün birlikte gidelim kokoreççiye 😀
futboldan gram anlamam 😀
Gece geç saatte bebek ağlamasıyla uyanmak
Her akşam yapmazsınsende..
Ahaha sana katılıyorum
Sipariş şeaparsın yav sıkıntı etme 😃
her akşam mı sipariş vericem sende 😀
Haklısın 😅
tabiisi haklıyım 😀
😃😃
Aç kalmamak için yemek yemek zorundasın
mecbursun hani yemeğim😉mutfağa da mı girelim
bide gece kazığı var bu işin hahahha
Yemek yapmayinca ne yicen?
Hergun calismak :) bncede
Yemeği hanımlar yapar
yemek kolayda bulaşık sıkıntı
Yapmak zorunda değilsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar