Sevgilim beni çok kısıtlıyor, herşeyime karışıyor... 2 buçuk yıldır beraberiz...Ne yapmalıyım?

İnanın o kadar çok karıisiyoki ben ben olmaktan çıktım.Kıyafetime,arkadaşlarımla konuşmama,yaptığım her hareketime ve ailemle gezmeme bile karışıyo.Iızın almadan hiç bi yere gitmiyorum.Iızınsız ailemle bile gezemiyorum.Bakkala markete giderken bile izin alıyorum.Suan hattımı değiştirdim ve bi tek ailem ve onun numarası var hiç bi arkadaşımla konuşmuyorum.Evden dışarı çıkmıyorum.Bayram gelmeden bi 2 hafta falan full evdeydim.Kıyafetlerime falanda karışıyo ben zaten açık gyen bi insan değilm askılı zaten asla giymem ama pantolon bile olay onun için.Dar pantolon asla giyemiyorum şu ispanyol paçalar varya bi tek ona izin veriyo. Çoğu aldığım pantolon dolapta bekliyo atsam daha iyidir yani.Açık olmayan tişörtlerime bile karışıyo dar bu diyo dar değl aslnda bildiğimz normal tişört giydirmiyo.Napmam lazım çok sıkıldım ama seviyorum ayrılamıyorum:(( 2.5 yıl oldu birde
Sevgilim beni çok kısıtlıyor, herşeyime karışıyor... 2 buçuk yıldır beraberiz...Ne yapmalıyım?
Cevapla