Benim böyle bir çabam yok genelde. Ama bilinç altı ile oynamak en etkili yöntem. Deneyin derim 👅

#BengBeng


Karşımdaki insanın hayat görüşüne ve algısına göre anlayacağı en uygun mantık çerçevesinde anlatır ve dinletirim ama karşımdakinin söylediği mantıklı ise ben onun sözünü dinlerim ego vs gerek yok..
sen bu işi çözmüşssün hayatımm...
ben bağırır çağırırımmm
Hiç sevmem bağıran insanları ama
Anlamıyorsa ne yapacksn, sinirleniyorsun ama
Extra bir şey yapmiyorum güzel konuşurum 😄😄
Bilincalti diyor bak, senin uzmanlik alanin 😂 @Exorcistt
Uzmanlık alanı mi vaayy
@exorcistt
Tamam her şeyde uzmansin ama bunda da çok iyisin 😄
Aynen güzelim inceden inceden işliyor 😄😄
@exorcistt
Kesinlikle öyle aman neyse pek önemi kalmadi zaten 😄
@exorcistt
Inceden işlediğin düşünceleri tarihe gömdük diyorum ben, sorun yok 😄
@exorcistt
Ben gömdüm olum kapa o defteri 😄
@exorcistt
Öyle mi hakan 😄
@exorcistt
Ne kadar süre peki?
@exorcistt
Nee kadar süre sonra aktif bir hamle yapacaksin diyorum akillim 😄
Yok sövmez o memnun halinden ben ayarladim onu 😂
@exorcistt
Off taaam ya düşünmemiştim ama bir umut işte. Niye ayarlamadim ki ayarladim bile 😂 Biz seaptik aramizda o meseleyi 😄
@exorcistt
Hemen olmaz, hep olmaz 😕
Neyse aile sorunlarimizi toplum içinde yaşamayalim 😂
@exorcistt
Anla sen 😂
1.bp.blogspot.com/.../kucuk-kiz-dil-cikarma.jpg
@exorcistt
Off hakan ya bu da bilinçalti şeysi değil mi veya kac gündür uyumadin beynin jöleye döndü 😂
@exorcistt
Sen o konuyu boşver, konumuz bu;
https://m.youtube.com/watch?v=wtX_C5Tx8ME
anladın sen :D
media.giphy.com/media/12X4BYMfgeU30k/giphy.gif
İnatla tekrar ederim ama dinlemezlerse de pişman olduklarında "Ben demiştim." derim. 😁
Klasiktir zaten bu cümle 😄
Aynen 😂😂
Cevap
27Cevap
Sözümü mü dinlemiyor? hayhay der belki asileşirim bir baktım hala dinlemiyor o zaman bende onun sözünü dinlemem inceden inceden kudurturum
Çaba göstermem
Herkesin kendi tercihi
Hata yapmak da bir özgürlüktür, söz dinlememek de
Doğru olanı göster, isterse gitsin yanlışı yapsın
"Bak bana ikiletme" diye başlıyorum. Genelde lafım geçmiyor ama olsun
Mesleki yaşamımda yüzde 90 benim sözüm geçer.
Ailevi yaşamımda da öyle güvenirler bana 😜
sözümü geçirmeye çalışmam. insanların savunmasız olduğu şeyler var ama etik bulmuyorum. bana yapmaya çalışılınca, karşılık verdim sadece.
ikna kabiliyetim iyidir..
tez antitezler ile anlatırım..
Geçmiyorsa zorlamam ben de böyle bir delikanlıyım 😂
Söylemem şimdi enişte bey görür taktik almasın 😂
Enişte bey?
@GooDDayForDie enişten olur xndj 😂
Çok güzel tokatlarım. 😂
@GooDDayForDie 😏 yersin de djdjdj 😂
@GooDDayForDie Ayağını denk al.
Ooo hatun korumacı 😈😍😂
Almazsam nolur
@GooDDayForDie 😒😒 arkadaşlarım beni koruduğu için mutlu olursun bence 😒
@GooDDayForDie Ben lafı söyledim sen hayal edersin.
Ay cok tirstim uyuyamam ben bu gece ak xkxkd
Siteye geldiği gunu biliyorum simdi bana artistlik yapıyor 😂
@GooDDayForDie Semih.
Beni tanıyan birine sözüm geçer zaten. Öyle bir yapım vardır.
söz sadece söylenir anlamak isteyen anlayacaktır anlamak istemeyeni dövsende sövsende anlamaz
Bakarım çıkar yolu yok işi duygusallığa vurup ağlarm
İkna etmeye çalışırım başka bir yöntem kullanmıyorum.
Öyle bir çabam olmadı hiç
Genelde insanlar söylediğim şeyleri mantıklı bulup yaparlar
Çok uğraşmam anlayan anlar. 😂
Oooo foto değişmiş 😄Eskisi sembol gibiydi ama
Aynen sembol oldugu icin degistirmemistim ama yarim saat once eve girdim dedim bir degistirsemmi 😂 garip poz oldu ama degisiklik yaptik hayirlisi olsun iyi olmamis mi 😂
Olmuş böyle de şekersin annem 😄
Tesekkurler anam haha sjd 😂
Huyuna git fikrini el altından söyle özellikle çevrede onun yanında hep onu üstün egemen göster gururunu okşa seni duymasın dinlesin ;)
Şeytan bile kadını görünce önünü ilikleyip buyur üstadım dermiş ;)
Akıllı kadın eşini köle etmez yüceltir ki kölenin değil kralın kadını olsun.. Saygı göstereceksin ki saygı göresin
mesela örnek verirmisin?
Gururunu okşa, ona alttan alttan uysal bir insan olduğunu hissettir.
Kurnazca yapmalısın.
Psikolojiye daha çok bilinç altına ilgiliyim. Onun dışında felsefe okuyorum. Özel eğitim almadım.
Aslında bunun da özel dersini almadım. Ama kendi halime insanların bilinç altına oynayabiliyorum. Az da olsa..
Lucid dream den mi bahsediyorsun? Bunu denemek istedim ama yapamadım. Yapabildin mi?
Belki daha sonra anlatırım 👍
nası oynayacagız kı taktık ver hele
Taktik maktik yok bambambam
taktıksız olmaz ya ben yapamıyom mesela ıstedıgım seyı yaptırmayı
Bilgin görünmek karşıdaki kişiye baskın bir karakter imajı çizer. Ve insanlar bilgin insanların lafını önemser. Bu da bir taktiktir
sag olasın 🖐
Ne demek bebeğim 💕
ona ilkbonce kendi onemimi hatirlatirim gersi gelir zaten
Sözümü geçiririm yeter ki isteyeyim
Bir şey yapmam. Genelde bir dediğim iki olmaz
Benim de böyle bir çabam yok açıkçası :)
Sözümün gecmedigi kişiyle konusmam ben :D
Yo geçirmem ya sıkıntı yok rahatım
Bir şey yapmam.
Ekstra bir caba gostermem..
Bunun içi caba sarf etmiyorum.
Sağır olana ne yapsan boş!
Sözüm geçmiyorsa değerim yok demektir :)
duygusallık silahını devreye sokarım
Genelde sözüm dinlenir çabaya girmem
söz dinlerim
Mantıklı cümlelerle ikna etmeye çalışırım...
bağırırım erkekse döverim
Baskı uygularim
Uğraşmam
Hiçbir şey yapmam.
bilintalti olayini bende yapiyorum etkili baya :)
Hallederim..
Hiç bir şey...
Tehdit ederim 😊
Yırmığı geçiririm :)
bakış atarım
Alttan alırım
Sözüm geçer genelde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar