Neden Arkadaş Grubum Yok? Tek Takılıyorum Mecburen Ne yapacağım?

Utangacım biraz ;önceden daha çoktu şimdi birazdaha iyim ama ne yapsam etsem arkadaş grubum olmuyor araya alınmıyorum kötüde davrandığım yok mesela birisi bana gel takılalım der ama arkadaşları istemez tenefüslerde yalnız takılıyorum birilerin yanına gitmiye çalışıyorum ama olmuyor sınıftaki arkadaşlarım benimle fazla muhattap olmaz ben yinede konuşmaya çalışıyorum yinede beni yanlarına çağırmıyorlar lütfen yardım edin yorum yapın?
Neden Arkadaş Grubum Yok? Tek Takılıyorum Mecburen Ne yapacağım?
Cevapla