Arkadaş grubum yok, bu durum beni çok mutsuz ediyor?

Üniversitedeki arkadaş grubum bir arkadaşla aramızın bozulmasıyla dağıldı. WhatsApp grubumuz vardı, artık kullanmıyoruz onu da. Bakıyorum insanların WhatsApp grupları var. Oradan birbirlerine bir şeyler atıyorlar anlık veya sohbet dönüyor, şakalar yapılıyor. Gırgır şamata tarzında. Ben çok yalnız hissediyorum kendimi

Arkadaş grubum yok, bu durum beni çok mutsuz ediyor?
Cevapla