Oyuncu olmak istiyorum fakat eğitimim yok. Nasıl bir yol izlemeliyim?

Merhaba başlıktan da anlaşılacağı üzere ben oyuncu olmak istiyorum fakat herhangi bir tiyatro eğitimi almadım oyuncu bir arkadaşım var kim olduğunu söylemek istemiyorum o konservatuar mezunu ve konservatuarı bitirdiği gibi bir diziye girdi bile bilinen ünlü bir kanalda, gerçekten çok yetenekli şimdi diyeceksiniz arkadaşına sor burda ne arıyorsun arkadaşım derken erkek arkadaşımdı kendisi iletişimimiz yok artık, bende yetenek var fakat oyunculuğa dair bir eğitimim yok ajanslara falan mı kaydolsam orda da yüzlerce değil binlerce kişi var bir sanat merkezinde eğitim mi alsam sizce? yaşım 19 Şu an üniversite okuyorum ama benim istediğim bu değil bana akıl verin lütfen...
Oyuncu olmak istiyorum fakat eğitimim yok. Nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla