Kankamla nasıl barışabilirim yardım edin dayanamıyorum?

kızlar ağustos ayında 3 yıllık kankam ile ayrıldık ve her şey benim saçmalığım yüzünden o yeni knk bulmuştur diye ayrıldım. Ama onu çok özledim onu geri istiyorum hatta bu 1 son zamanlarda çok hata yaptım ona karşı. 1 yıldan beri görüşemiyorduk ama onunla messengerdan falan konuşuyoruz onu gerçekten çok özledim, onu geri almak için neler yapabilirim? Dayanamıyorum artık nolur ne yapabilirim söyleyin nasıl özür dilemeliyim çünkü son zamanlarda da hata yapmıştım özür dilememden sıkılmış olabilir?
Kankamla nasıl barışabilirim yardım edin dayanamıyorum?
Cevapla