Kankamla küs gbiyiz barışmak istiyorum?

neden küstüğümüzü anlatayım çok kırıcı laflar ettik birbirimize ama asla birbirimizi gördüğümüzde takmadık birbirimizi şiddet vs olmadı yani 3 kişilik bir gruptuk diyelim B , A diyelim 2 kişiye ikisiininde en yakını bendim ama 3 lü olurduk hep neyse uzatmayım A bize küsünce b ile ben yanyana kaldık 1-2 ay konuşmadık işte son 2 haftadır falan konuşuyoruz kursta flan ya tamamen sildi normal birisi olarak görüyor ya da yakınlaşıyor bilmiyorum B birazcık seviyesiz insanlar gbi hareketleri bni mahçup eder nerde ne konuşcanı bilmez şeklinden onunla konuşmayı kesiceğim kesince A ile konuşmaya yakınlaşmaya başlarım diyorum ya biraz şerefsizlik gbi ama oda uyardığım halde sevmediğim hareketleri yapmasaydı birde benim en yakınım hep A idi cevap vermek isteyene daha ayrıntılı yazarım :/
Güncellemeler
+1 yıl
A ve B bir kişi yanlış anlamayın :D
Kankamla küs gbiyiz barışmak istiyorum?
Cevapla