Asosyal biriyim ve ne yapsam olmadı yaşamak istemiyorum?

Elimden geldiğince arkadaş edinmeye çalıştım kibar nazik dürüst güleryüzlü hatta konuşkan olmaya çalıştım ya bende şey var şeytan tüyünün tam zıttı bir şey oldukları kendimi kimseye sevdiremedim bir günüm mutlu geçmedi herkese imreniyorum nasıl sevgilileriyle arkadaşlarıyla geziyorlar diye çok çabaliyorum sevilmek sosyal olmak dost bulmak için ama olmuyor herkesin oluyor benim olmuyor her gün üzülüyorum dertleşecek kimsem yok üstelik elimi neye atım çabalasam başarısız oluyorum ölmek istiyorum eziğin tekiyim kendi hayatımı güzelleştirmeye çabalarken mahvediyorum sizce neden böyle oluyor dua da ediyorum ama olmuyor
Asosyal biriyim ve ne yapsam olmadı yaşamak istemiyorum?
Cevapla