Sizce sahil güvenlik mi jandarma mı hangisini seçeyim?

Sahil güvenlik çok rahat maaşı da dolgun, Doğu görevi yok, teröristlerle sıcak temas yok, deniz olan yerlerdesin, girmesi de zor... Jandarma asayiş ya da komando alımı yapıyo, ikisinde de terörle sıcak temas var ve tehlikeli, teröristlere karşı etkin bir görev içerisindesin, asayiş sahil güvenlikle aynı maaşı aliyo, komando 6 7 bin arası alıyo... Komandoyu çok istiyorum ama sosyal hayat sıfır olacak, hayatını resmen vatana adayacaksin... Sizce hangisi?
Sizce sahil güvenlik mi jandarma mı hangisini seçeyim?
Cevapla