Açık giyinen bayanların ''kapalı gibi'' giyinmeye çalışan bayanları eleştirmeye hakkı var mı?




Benim kişisel düşüncem kimse kimsenin giyimini eleştirmemeli ve de kimseyi ilgilendirmemeli.

Az önce bir soru da rast geldim bir çok açık giyinen bayan tesettür biçimi yanlış olan birini eleştirdiği gördüm ve bu durumu yanlış buldum.
İslam dininde kadın ve erkeğin giyim biçimi bellidir ama maalesef buna ben dahil bir çok kişi uymamaktadır.
Açık giyinmek İslam dininde yanlış bunu herkes bilir ama kimsenin buna eleştirmeye hakkı yoktur.

Tesettür biçimi yanlış olan bayanları da eleştirmeye kimsenin hakkı yoktur.


Görsel de ki bayan gibi giyinen bayanlar da açık giyinen bayanlara özendiğinden dolayı zamanla giyim biçimi bu hale dönmüştür ve yanlış bir tesettür biçimidir.


Açık giyinen bayanların ''kapalı gibi'' giyinmeye çalışan bayanları eleştirmeye hakkı var mı ?

Açık giyinen bayanların ''kapalı gibi'' giyinmeye çalışan bayanları eleştirmeye hakkı var mı?
Umarım mesaj alınmıştır.
Önce kendimize bakalım sonra başkasına değil mi?
Yazdıklarım da yanlış isem lütfen bana söyleyin ki bende doğruyu bulayım.
İyi Akşamlar.
Açık giyinen bayanların ''kapalı gibi'' giyinmeye çalışan bayanları eleştirmeye hakkı var mı?
Cevapla