Benim kişisel düşüncem kimse kimsenin giyimini eleştirmemeli ve de kimseyi ilgilendirmemeli.
Az önce bir soru da rast geldim bir çok açık giyinen bayan tesettür biçimi yanlış olan birini eleştirdiği gördüm ve bu durumu yanlış buldum.
İslam dininde kadın ve erkeğin giyim biçimi bellidir ama maalesef buna ben dahil bir çok kişi uymamaktadır.
Açık giyinmek İslam dininde yanlış bunu herkes bilir ama kimsenin buna eleştirmeye hakkı yoktur.
Tesettür biçimi yanlış olan bayanları da eleştirmeye kimsenin hakkı yoktur.
Görsel de ki bayan gibi giyinen bayanlar da açık giyinen bayanlara özendiğinden dolayı zamanla giyim biçimi bu hale dönmüştür ve yanlış bir tesettür biçimidir.


Önce kendimize bakalım sonra başkasına değil mi?
Yazdıklarım da yanlış isem lütfen bana söyleyin ki bende doğruyu bulayım.
İyi Akşamlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar