Psikoloğa ya da psikiyatriye gidenler var mı? Düzenli olarak?

selam arkadaşlar bu konu Benim için önemli. Lütfen gerçekten giden insanlar yazsın. Devlet hastanesinde nasıl oluyor kaç ayda bir gidiliyor? Faydası var mı? Kaygı bozukluğu ve sosyal fobim olduğunu düşünüyorum. Yardıma ihtiyacı m var ama cesaret edemiyorum? Gitmeye
Psikoloğa ya da psikiyatriye gidenler var mı? Düzenli olarak?
Cevapla