Yapılan araştırmalara göre kadınlar 30 yaşında yaşlanma korkusu yaşarken erkeklerde tam tersi oluyor. Kendilerini daha mutlu ve öz güvenli hissediyorlar. Hangi yaşlarda daha mutlu oluruz. Yaş ilerledikçe mutluluk azalıyor mu?Yapılan araştırmalara göre kadınlar 30 yaşında yaşlanma korkusu yaşarken erkeklerde tam tersi oluyor.
Kadın ve erkeğin en mutlu olduğu yaş aralığı nedir?
Kadınlar 30 yaşına kadar beklentilerini kendilerindeki donanıma ve güzelliğe göre yaş ilerledikçe düşürmek zorunda kalırlar. Kadınlar 40'a doğru gittikçe beklentileri düşer ve beğenmediklerini bile başlarlar. Erkekler ise 30'lu yaşlarda eğitim, askerlik, genel yedikleri kazıklarla beraber iş ve para sahibi olunca artık roller değişir artık kadınlar peşlerinden gelmeye başlar. Erkek hayatı asıl şimdi keşfediyordur ve keşfettiği şeylerle mutlu olur 😏
3
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bence böyle bir genelleme yapmak saçma Herkesin hayatları farklı sonuçta Herkesin hayattan doyum aldığı şeyler yani kendisini mutlu eden şeylerde farklı
Her yaşın bir güzelliği var o ana odaklanmak önemli. Ayrıca
Yaşlılık diyince kimisi yaşlanma korkusu anlar kimisinin aklına torunlarını sevmesi aklına gelir kimisinin aklına bahçeli bir evde meyve sebze ekmek yetiştirmek çiçekleri sulamak vs Neyse çok uzattım..
31 yasindayim. Yaslanma korkusu yasamiyorum. Yaslanma korkusunu kendine bakmayanlar ya$ar. Yanlis hayat tarzi edinip manen ve beneden cokenler yasar. Korkunun yasla bir alakasi yoktur. Geciniz bunlari.
Kişiye ve bakış acısına göre değişir... anı yasarsın senin için o en mutlu an olur ,, garip garip korkular ve karamsarlıga dalarsın o an senin için en mutsuz an olur
kadınlar 30 yaşında yaşlanma korkusu yaşıyorlarsa 60 yaşına gelince ne korkusu yaşarlar çok merak ettim şimdi. insanın en güzel çağı gençlik çağıdır.25 ila 35 arası olgunluk açısından en iyi çağlardır.
Daha önce Bir 30 olayım o zaman bakarım diyordum. Laylayloö şekilde gidiyordu hayat. Şimdi herkesten bir baskı, evlen oğlum, evlen oğlum. İyice bunalttılar. Ben 30 yaşı hiç böyle hayal etmemiştim.
Kim ne derse dersin erkeğin en mutlu olduğu yaş. ya da kadının en mutlu yaşları çocukluk yasidir. Erkeğin mutluluğu asker ve askerlik sonrası bitiyor zaten.
30 lu yaslar kariyerin tamam oldugu hayati diledigince yasadigin yil erkek icin dolayisiyla mutlu olmasi kacinilmaz Bende 30 lu yaslardan sonra daha iyi hissetmeyr basladim
yaşlanma korkusumu o da ne 😂 kırışmadan başlafım krem kullanmaya evet korkuyorum ama yaşımında tadını çıkarıyorum. hayatımın rn guzel en farkındalıklı donemındeyım
En İyi Cevaplar