Gizli Üye(30-35)+1 yılSadece bunu yapıştırırım
www.luckyduvarsticker.com/.../...gan_imzasi_03.jpg
www.34volt.com/.../...ip-erdogan-imzasi-998874.jpg
www.otoextra.com/...ip-erdogan-imzasi-1204-P-2.jpg
i.cdn.ensonhaber.com/resimler/diger/rtv_2812.jpg
i.cdn.ensonhaber.com/resimler/diger/range_3003.jpg18 Yorumla- +1 yıl
yoksa o arabaları nasıl alacaklar :)
Cevap sahibi+1 yılDüzgün konuş! Ak Parti ilk kurulduğu günden beri Ak Partiliyim. Çok görev aldım çok seçim geçirdim. Ama şu an arabam yok!
- +1 yıl
tamam
- +1 yıl
İnsanlarn sevdikleri kendilerine model aldıkları birine bağlıliklarini böyle küçük seylerle dile getirmesi bence çok hoş
Cevap sahibi+1 yılÇok haklısın. Herkes atatürk imzası yapıştırıyor ama onlara bu arabayı chp verdi demiyoruz. Solculara göre bütün ak partililer zengin, hepsinde jip var, hepsi iş adamı, hepsi yardım alıyor vs. Oysa elektrikli motorum bile yok. Tamam zengin ak partililer var, ama zengin chp'liler mhp'liler hdp'liler de var. Ayrıca 23 milyon ak partili'nin hepsi aynı değil.
Buraya biri atatürk imzası olan araba resmi atsa inanın kimse bişey demez. Ama RECEP TAYYİP ERDOĞAN'ın ismi geçince herkes çıldırıyor..- +1 yıl
Patavatsız insanlarn sözlerini ciddiye almaya cok ta gerek yok: ) herkes kendi dogrusunda ilerlemekte özgürdür siz kalbinizden geçenin yanında olun gerisi mühim değil her lider halkı tarafndan sevildigi kadar tepki de çeker bu gayet doğal
- +1 yıl
Herkes için aynı şeyi demiyorum ama sonuçta genel olarak neyin ne olduğu ortada. Alt kesim belli, orta kesim belli, birde bu insanların zengin kesimleri var. Asıl şirket sahibi olan, iş çeviren insanlar. İşte o üst kesim insanlar ile iş birliği (!) yapılıyor. Şimdi burada bunu tartışmaya gerek yok.
- +1 yıl
Evt gerek yok yorumun icn teşekkürler
En İyi Cevaplar
+1 yılGeleceğe ilerle geçmişi aklında tut olurdu :D
10 Yorumla
+1 yılHatalıysam arama, hatasız kul olmaz..
Sana gelmediğim gün sanayiye gittiģim gündür asdfs.
Şaka bir yana arabaya yazı yazdırmak biraz kıroca 😀11 Yorumla- +1 yıl
: )
Teoman yazdırırdım 😍😍😍
15 Yorumla- +1 yıl
: ) fanatik hayran
- +1 yıl
Haha: )
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
56Cevap
+1 yılbazen arabaların arkasında ki yazılar , kamyon arkası yazıları ve duvar yazıları gerçekten güzel oluyor. ama ben duvarlara yazı yazılmasına karşıyım. araba ve kamyon arkası yazılarına gelince , yine herhangi bir yazı yazdırmam suskun çiçek. çünkü hoşuma gitmiyor.
10 Yorumla
+1 yılBu güzel bence :D
12 Yorumla- +1 yıl
Harikaymis
- +1 yıl
Teşekkür ederim seninkiler de güzel lakin 1. foto daha güzel ve anlamlı :)
+1 yılBenimkinin üst stop lambasında ---- Size does not matter. (Büyüklük önemli değildir.) yazıyor. Neden bu yazıyor aracın markasını utanarak yazmak durumudayım Mini Cooper Küçük ama uçak gibi kızım benim.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Ecelinden randevu aldıysan beni izlemeye devam et...
11 Yorumla- +1 yıl
Ego tavan: )
Aile & Toplum konusunda 8,5b cevap paylaştı. https://hizliresim.com/lbENjk
Arabamın arka camında bu var gururla ve gözlere sokarak taşıyorum.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılyazdırırdım şu şarkıyıda çaldırırdım
https://youtu.be/P4-IcBVO2Eo11 Yorumla- +1 yıl
Deli ya: )
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılAdımı soyadımı yazdıracaktım vazgeçtim şimdilik sadece borusan oto yazıyo :D
11 Yorumla- +1 yıl
: )
Aile & Toplum konusunda 476 cevap paylaştı. hatalıysam, hata yaz 3310 a gönder orhan abiden hatasız kul olmaz melodisi cebine gelsin. :)
23 Yorumla- +1 yıl
Arabeske bagladn
- +1 yıl
: ) ama ben müslüm babaciym
Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı. Hepinizden nefret ediyorum ama
Yalnız başınayken canım sıkılıyor ' olurdu herhalde🙈🙊🙊11 Yorumla- +1 yıl
Haha çok hoş: )
+1 yılSUSKUN ÇİÇEK ti bu sabah beni karşılayan,
Gözlerini göremediğim bir gül,
Adını merak ettiğim, belki de bildiğim,
Ama hiç görmediğim ERZURUM.10 Yorumla
+1 yılYaptıklarım için pişman değilim haa aklım hala yapmadıkalrımda :D
20 YorumlaBu guzelmis
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılSanırım yazdırmam.
Yazdırsam şöyle bir şey olabilirdi.
"Düşün ve Daha Derin Düşün.20 Yorumla Hayır ben her şeyde orijinallikten yanayım. Sırf bu yüzden telefona kılıf almıyorum
11 Yorumla- +1 yıl
: )
Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Seven sevdigine sevdigini söylesin..
Zira 3 günlük dünya da kimseyi kirmaya gerek yok :/10 YorumlaHiç bir zaman yandırmadım yazdırmam da Ankara da çok moda. Eski erkek arkadaşım ben aklımı gözlerine takmışım yazdırmıştı çok sinir olmuştum
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYanan hayallerdi sen lastikleri gördün yazdıracağım.
155 Yorumla- +1 yıl
Bunu beğendim
Cevap sahibi+1 yılBende beğendim ama şimdiki arabam önden çekiş arkadan itiş güzel bir araba yapacağım dgs mimarlığı bir kazaniyim gerisi gelecek Allah'ın izniyle. 🙏
- +1 yıl
Çok siirsel bence bunu yaptırmalsn
Cevap sahibi+1 yılMutlaka aklımda zaten bagaj kapağının inçe şeridine yazdıracağım. Ya da arabanın arka bölgesinde uygun biryere güzel olur diye düşünüyorum.
- +1 yıl
Arabanın arka camına bence daha güzel durur
Cevap sahibi+1 yılPolisler sorun çıkarabilir ama bagaj kapağının şeridine güzelce belirgin bir şekilde yazılırsa daha tatlı durur gibi dimi.
- +1 yıl
Evt çok tatlı olur ya düşünsene arkadaki araçtaki insanlar okuyunca seni şair sanabilirler
Cevap sahibi+1 yılAynen hele bide bazen böyle drift toplantıları oluyor orada arabayı tatlı tatlı çevirdiğini düşünsene dumanlar kalktıktan sonra yazıyı okuyorlar ooo falan yapıyorlar böyle nasıl güzel olur. 😃😊😊😊
- +1 yıl
: ) sen hızlı ve öfkeli serisini fazla izledin galiba: )
- +1 yıl
Simdi polisler driftede karşı cikmasn bak başın belaya girer
Cevap sahibi+1 yılYok böyle şeylerin içinde büyüdüm ben arabalar toplantılar falan bulunduğum şehirde bir toplantıda en aşağı 100-150 araba geliyor ve 300-400 civarı insan katılıyor. 😃😃😃
Cevap sahibi+1 yılİzni alıyoruz şehirde uygun belirli yerler var bir iki saatliğine polislerin haberi olaraktan toplanıyoruz şimdiki arabam önden çekişli drift için uygun değil ama mimarlığı kazandıktan sonra yapacağım Yen'i bir araba şu an ders çalışmaktan fırsat bulamıyorum. 😒
- +1 yıl
Çılgınlıklarnda başarılar dilerm
Cevap sahibi+1 yılTeşekkür ederim. 😃😃😃 o zaman bol hayal yakmalar diyelim. 👍
Cevap sahibi+1 yıl💨💨💨💨💨💨
- +1 yıl
Mimarlıgi yakmada: )
Cevap sahibi+1 yılAllah nasip ederse mimarlığı kazandıktan sonra kendime hediye olarak bir BMW yapacağım o aklımda zaten. 😊🙄😆😬
- +1 yıl
Bende vosvos alırım heralde: )
Cevap sahibi+1 yılVosvoslar kızların bir numaralı idolü çok şirin olduğu için seviyorlar onunda arka Camına yürüdüğüme bakma geç halim Yok yazdıracaksın 😃😃😃
Cevap sahibi+1 yılŞeyde olabilir sen beni 76'da görecektin de yazılabilir. 😃
- +1 yıl
: ) yaa evt sevimli geliyor bana ay ne renk alsam acaba : ) camına bende siirsel birsey yazdırmak istiyorm ama:/
Cevap sahibi+1 yılbir iki Öneri yazdım baksana bir önceki yorumuma 😃
Cevap sahibi+1 yılYürüdüğüme bakma hiç halim Yok ta yazılabilir sempatik durur ya da modeline uygun bir söz olur mesela sen beni 76'da görecektinde yazılabilir. 😃😃😃
- +1 yıl
Evt espride son noktasn: )
Cevap sahibi+1 yılGüzel olur yani 😃😃😃 bir iki anlamlı kelimeyle araban dahada dikkat çeker. 😃😃
- +1 yıl
Senin BMV benmkinin yanında sönük kalacak: )
Cevap sahibi+1 yılKapıştırmayalım istersen arabaların kullanım amacı farklı olacak çünki 😃😃😃 ben lastik yakıp çevireceğim sense sürekli temiz tutup hafta sonu gezilerine çıkacaksın. 😃😃
- +1 yıl
Havan kime yabancı: )
Cevap sahibi+1 yılHava atmüyürüm abla 😃😃😃
- +1 yıl
Ben vosvosumu sokakta park edemem eve alsam olmaz mı: )
Cevap sahibi+1 yılOlur oturma odası nasıl ben orayı uygun gördüm. 😃😃
- +1 yıl
: ) çok güzel vosvosumla birlikte tv izlerm: )
Cevap sahibi+1 yılVosvos bizi oturma odasına almaz sen en iyisi garaj kapısının önüne iki tabure at biz çay içelim. 😃😃😃
- +1 yıl
: ) anlastk benmki şekerli olsn
Cevap sahibi+1 yılBende demli içiyorum iki dk bir dolduru ver sana zahmet 😃😃
- +1 yıl
Tamamdır: )
Cevap sahibi+1 yılSenin vosvos bizi kovdu garaj kapısının önünde oturuyoruz nasıl bir araban var 😃
- +1 yıl
: ) sorma ya psikopat çıktı
Cevap sahibi+1 yılSat gitsin. 😃
- +1 yıl
Sana satabilir mym başka alıcısi çıkmazda
Cevap sahibi+1 yılBen vosvos kullanmıyorum 😃 BMW olsaydı olurdu. 😃
- +1 yıl
Ya :/ kaldm bu baş belasıyla eve giremiyorm : )
Cevap sahibi+1 yılSen hiç merak etme ben şimdi onu söker parçalarım 😃
- +1 yıl
Yılın kahramanı: )
Cevap sahibi+1 yılYa hiçte demiyorsun ki o benim arabam can parçam diye biri benim arabamı parçalasa içim gider 😃
- +1 yıl
: ) duygusuzum galiba
Cevap sahibi+1 yılSevgimin değerini bilecek birini bulamadım bende metal yığınlarına adadım sevgimi der susarım. 🙄😐😶
- +1 yıl
Kim degerini bilecek kisiyi buldu ki herkes aynı dertte : )
Cevap sahibi+1 yılBende onu diyorum ya değer bilecek kişiyi bulamadık metal yığınlarına aşık olduk işte. 😃
- +1 yıl
Kader utansn
Cevap sahibi+1 yılKader Allahtan asıl utanması gerekenler sevgimizin değerini bilmeyen sevgiden anlamayan kalpsizler utansın.
- +1 yıl
Adı üstünde onlar kalpsiz: )
Cevap sahibi+1 yılHer neyse artık kendilerine ne diyorlarsa ondan işte 😃 çok acı çektim zamanında sonra baktım aşktan falan bana hayır Yok kapadım gönül defterlerini 👊😬😶🙄
- +1 yıl
Aşka zincir vuramazsn vurursan duygularn körelir
Cevap sahibi+1 yılKöreldi zaten hiçbir duygumu hissederek yaşayamıyorum artık.
46li 😂😂
Şey yazdırdım ranfum gulus mesela afadadsafwcev düşünüp dursunlar bu ne denye çalışıyor diye10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıltabii ki yazdırmam asla :D
kro gibi iğrenç sevmem öyle şeyleri10 Yorumlaöncelikle bu kadar geçirmasyon vergi sisteminde asla araba almam
es kaza aldım asla yazı yazmam10 YorumlaAh ulan hayat hic birseye değmezsin de sirf anam üzulmesin diye yaşiyorum
10 Yorumla
+1 yılVarda ne yazdiracagimi bilemedim ama göktürkçe yazdiririm bayrak şeklinde
10 Yorumla
+1 yılFazla kıroca bence :D
21 Yorumla- +1 yıl
Evt ama ben daha gzl bir sey düşündüm hayat felsefesi gibi
+1 yılDostluk yalan
Sevgi yalan
Mutluluk yalan
Aşk yalan10 Yorumla
+1 yılBeyaz peynir gibiydin simdi kasar olmussun yazdirirdim 😂
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 318 cevap paylaştı.
+1 yılHedefim ibre sonu
Tanrım, sen beni koru.14 Yorumla- +1 yıl
: )
- +1 yıl
Gerçi arabam olsa her köşesine bir şey yazar, limon yeşili boyatır, aynalarına da turuncu mendil bağlardım.
- +1 yıl
: ) bayağı renkli bir kişiliğin olmalı
- +1 yıl
Siyah ve beyaz hariç her renk var bende.
+1 yılAllizwell93 yazardım☺️
12 Yorumla- +1 yıl
😊😊😊😊 haha
- +1 yıl
😋😋
Arabam olsunda onu sonra düşünürüm :d
11 Yorumla- +1 yıl
: )
+1 yılPeşimden gelme zaten ben kaybolmuşum 😂
110 Yorumla- +1 yıl
SENBİRHARİKASN
- +1 yıl
En az benim kadar harikasın
- +1 yıl
Bana harika deme ben zaten kaybolmuşum: )
- +1 yıl
Ahahhaa vallahi az önce öylesine dedim araba alınca arkasına yazı yazmayacam 😂ama bir köşeye suskun çiçek yazabilirim kulağa hoş geliyor
- +1 yıl
Vay kopyacı nickimi calmaktan dava ederim seni: )
- +1 yıl
Sana tazminat açar paranla sana çiçek alırım
- +1 yıl
Allahm yarabbim kendi paramla bana romantizm yapıyor
- +1 yıl
Hatta çiçeklerin yaprağına bir bant vururum.. Ağrılarını kapatırım yani suskun çiçek misali
- +1 yıl
: ) ah keşke mahkemelik olmasaydk
- +1 yıl
Sana göre hava hoş mahkemelik olacak kişi biziz 😂
+1 yılgaz fren şanzuman, manikürsüz halim duman 😂😂😂
20 Yorumla
+1 yılbence yazfırma arabanın güzelliğini bozar
20 YorumlaKuzu kurdun Yol Ford un :D heyt be
11 Yorumla- +1 yıl
: )
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. yazdırmasam daha ıyı gıbı
10 Yorumla
+1 yılHatalıysam ara yazardım
10 Yorumla
+1 yılYazdırmam. Diğer şoförlerin dikkatini dağıta bilir
10 YorumlaAşıklar ve hırsızlar, daima karanlığı bekler.
10 Yorumla
+1 yılBana dikkat et dumanıma kapılma.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı. Fark ederse, terk eder
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 926 cevap paylaştı.
+1 yılYazdırmam, yazdırmadım da zaten.
10 Yorumla Türk bayrağı yeterli👍
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 377 cevap paylaştı. Sen olmayacak duamsın
10 YorumlaYazdirmam yazdirmadim gereksiz goruyorum
10 Yorumla
+1 yılyazdırmam Atatürk imzası olacak😋
20 Yorumla
+1 yılBeşiktaş yazdırdım ben
10 Yorumla
+1 yılvar sadece imza yapıştıracağım yakında :/
10 Yorumla
+1 yılBenim arabsm var. Hiç bir yazı yazdırmadım.
10 Yorumla
+1 yılhiçbir arabama yazdırmadım..
10 YorumlaYaşamak buysa üstü kalsın:)
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 351 cevap paylaştı.
+1 yılvar ama hiçbirşey yazdırmam :)
10 Yorumla
+1 yılYazı değilde ayyıldız ve Göktürkçe Türk yazdırırım
20 Yorumla
+1 yılRampaların ustasıyım kızların hastasıyım😝
10 Yorumla
+1 yılGiybet çekemiyorlar bizi
Kıskanıyorlar bizi 😂10 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Olanı da söküp atıyorum :)
00 YorumlaSen benimle güzelsin , bensiz tırıvırı
10 YorumlaHataliysam cagri yap ben ararim
10 Yorumla
+1 yılNazar etme nolur çalış seninde olur 😃😂😁😁
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8,7b cevap paylaştı.
+1 yılYazdırmadım, yazdırmam da.
10 Yorumla beni takip etme bende kayboldum
10 YorumlaKornaya basma😀
16 Yorumla- +1 yıl
: )
- +1 yıl
Kırmızı da dur : ) yazdır bence
- +1 yıl
: ) bak bu daha iydi
+1 yılHayır.
20 Yorumla- Devamını Gör (20)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


En İyi Cevaplar