Çok enteresan yazılar oluyor bazen siz ne yazılar yazardınız :> :>





Bunlardan birini yazabilirdim:

Hatçeeeee
Mersi mösyö🌹
rica ederim.)

😋😋
Ayakta alkışlıyorum :> :>
😂
Ben araba camına yazı yazmam. Ama geçen yıl gördüğüm bir kamyon arkası yazısına bayıldım.
Şimdiki aşklar narkotik şube baskını gibi. YAT YERE! YAT! YAT! YAT!!!
Cevap
20Cevap

İnşallah karışmaz buralar :)

Çıtayı farklı yere taşımış arkadaş.
sesli kahkahaha attım :>
Siz sizden sonrasıni merak edenlerdensiniz biz bizden sonrasını boşverenlerdeniz
Okuması keyifli ama ben yazmam her hangi bir şey.. 😃
Aklıma yazı gelmedi ama ilk görseldeki yazı çok yaratıcıymış dfksjsd
Yollar bile biter ama benim sana olan aşkım asla bitmez
Hayat tesbih gibidir. Bazen çekersin, bazen sallar geçersin 🌺
Atatürk’ün imzası olacak 😊
Sevmem yazı ama olursa da ne mutlu Türk'üm diyene yazarım
yasaklanmadı bunlar başkan?
yazan hala var reis
ülkede yasa mı kaldı diyorsun:D
Gidelim, rin tin tin.
Eskiler özlenir ama tekrar yaşanmaz
Atatürk imzası yeterli.
Hiç huyum degildir ve hoşlanmam
Oğlum ve eşimin ismini yazdırırdım
Ne korna çalıyorsunnnnnn
Bende senin yazardım.
Sağdan geçenin mk yazardım kesin net
birde korna çalanın
IBAN numaramı yazarım
Gittiğime bakma hiç halim yok,💫
Hayatta tek gercek kariyer sen çalışırsın karı yer
Çok yaklaşma yokuş kalkış desteğim yok!!!
Ben yoruldum hayat , gelme üstüme
bombabomba. com 🤪
Ölümüne Es-Es 1965
Vazgeçtim..
Yazısı var.
çocukluk aşkımsın..
Puff güzel söz 🤣🤣🤣
Kopurt beni pakize
BEKARIM
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?