
Arabanızin arkasında herhangi bir yazı var mı yoksa da koymayı düşünürmuydunuz

Arabanızin arkasında herhangi bir yazı var mı yoksa da koymayı düşünürmuydunuz
Eski sahiplerinden kalma arka camda birkaç isim izi mevcut. (Poyraz, diğer ikisini hatırlamıyorum) İleride alacağım arabaların çoğuna yazı koymayı düşünmüyorum. Altta paylaştığım görseldeki hayalimdeki aracın ismini arabanın tavanına yakın yere yazdırmak var.
Arabam yok olsa da yazmazdım herhalde
Cevap
3Cevap
Ben yazdırırım yazı Joker sözlerinden
Çok arabam oldu fakat arkasina yazi yazmak pek tarzım değil
kro işi bence
Selvi boylum al yazmalım 🤭
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar