Eşinizin anne ve babasına nasıl hitap edersiniz?

Eşinizin Anne ve Babasına nasıl hitap edersiniz?

Ben eşimin annesine Anne, Babasına da Baba diyorum.
Eşimde benim Anne ve Babama benim gibi Anne ve Baba diyor.
Ama çevremde güzel ülkemizin farklı şehirlerinden gelen arkadaşlarımdan buna katılmayanlar hatta yapmacık samimiyetsiz görenler var.
Peki siz evliyseniz şu anda kayınvalidenize Anne mi diyorsunuz? Demiyorsanız ne diyorsunuz?
Ya da henüz bekarsanız ileride evlendiğinizde ne demeyi düşünüyorsunuz?
Aynı soru kayınpederiniz içinde geçerli.
Lütfen samimi olun. Teşekkürler efendim. Sizleri seviyorum. 😉😎
Eşinizin anne ve babasına nasıl hitap edersiniz?
Cevapla