Eşinizin anne ve babasına ne diyorsunuz?

Anne baba diyenlere her zaman şaşırmışımdır ben asla diyemezdim 😂
Güncellemeler
+1 yıl
@AhesteEbru hanımefendi yorumuma hakaretle karşılık verip engelliyorsun. Bana ergen ve velet diyorsun. Saldırı amaçlı yazıyorsun diyorsun. Halbuki tek kötü bir sözüm yok yorumum hala duruyor. Ama senin hakaret ettigin yorumu sildimBabannem yaşında kadınsın hiç yakışıyor mu sana o sözler. Biraz yaşınca davran. Gençlere hakaret etme. Çirkefliğin ve ağzı bozukluğunla değil aklınla yorumlar yapmaya çalış. Emekli olmaya yaklaşmışsın böyle sinir yaparsan maaş bağlanmadan vefat edersin benden demesi😂
Eşinizin anne ve babasına ne diyorsunuz?
Cevapla