Merhaba üniversite öğrencisiyim 3. sınıfım bundan 2 sene önce yani 1. sınıfken önce okuldan bir kızla samimi arkadaş olduk ve onunla samimi olunca onun 2 arkadaşıyla da tanıştım ve dördümüz takılmaya başladık. Hala da birlikte takılıyoruz ama tabi onlar ben o kızla tanışmadan 4-5 ay kadar önceden tanışıp arkadaş oldukları için hep o kıza karşı daha yakınlar. Bana da samimi davranıyorlar allah için ama üçü arasında farklı bir samimiyet var.
O yakın arkadaşım kız ise birkaç ay önce onların bazı davranışlarına sinir olmuştu, bana günlerce dert yanmıştı "onlardan yavaş yavaş uzaklaşalım artık zaten ben onlardan iyice soğudum, okulda başkalarıyla arkadaş olalım" demişti. Hatta onların arkasından baya bir konuşmuştu yok çıkarcı kötü insanlar falan diye. Ben de tamam yavaş yavaş uzaklaşalım, ikimiz el ele verirsek başka arkadaşlar ediniriz okuldan demiştim.
Ama tabi bu sözler sadece lafta kaldı.
Okullar açıldığından beri samimiyetleri tam gaz devam ediyor. Devam etsin sıkıntı yok da beni dışlamasalar iyiydi.
Olay şu geçen gün bu yakın arkadaşımın doğumgünüydü, partideki herkes sırayla arkadaşımla fotoğraf çektiriyordu. Sıra onlara geldi ikisi hemen koştular arkadaşımla fotoğraf çekildiler. Beni çağırmadılar bile, güya grubun üyesiyim. Ben de yanlarına gidicektim ama baktım umurlarında değilim, girmedim kadraja.
Bugün de içlerinden bir tanesi sosyal medyaya bu fotoğrafı koyup altına uzun bir yazı döşemiş, üçünün arkadaşlıklarının ne kadar muhteşem olduğuna dair, birlikte ne kadar gülüp eğlendiklerine dair. Yakın arkadaşım da altına yorum yapmış. Benim adımı bile anan yok.
Bilmiyorum ben mi kuruntu yapıyorum yoksa gerçekten dışlanıyor muyum gruptan? Gerçekten bu davranışları çok ağrıma gitti, saatlerdir ağlayıp duruyorum. Benim kimseye kötülüğüm yok herkes çok iyi kalpli saf olduğumu söyler, çok da iyi sır tutarım. Tek sorunum son aylarda gönül işlerindeki şanssızlığımdan ötürü biraz suskunlaşmam, donuklaşmam.
Sizce bundan sonra nasıl davranmalıyım?
O yakın arkadaşım kız ise birkaç ay önce onların bazı davranışlarına sinir olmuştu, bana günlerce dert yanmıştı "onlardan yavaş yavaş uzaklaşalım artık zaten ben onlardan iyice soğudum, okulda başkalarıyla arkadaş olalım" demişti. Hatta onların arkasından baya bir konuşmuştu yok çıkarcı kötü insanlar falan diye. Ben de tamam yavaş yavaş uzaklaşalım, ikimiz el ele verirsek başka arkadaşlar ediniriz okuldan demiştim.
Ama tabi bu sözler sadece lafta kaldı.
Okullar açıldığından beri samimiyetleri tam gaz devam ediyor. Devam etsin sıkıntı yok da beni dışlamasalar iyiydi.
Olay şu geçen gün bu yakın arkadaşımın doğumgünüydü, partideki herkes sırayla arkadaşımla fotoğraf çektiriyordu. Sıra onlara geldi ikisi hemen koştular arkadaşımla fotoğraf çekildiler. Beni çağırmadılar bile, güya grubun üyesiyim. Ben de yanlarına gidicektim ama baktım umurlarında değilim, girmedim kadraja.
Bugün de içlerinden bir tanesi sosyal medyaya bu fotoğrafı koyup altına uzun bir yazı döşemiş, üçünün arkadaşlıklarının ne kadar muhteşem olduğuna dair, birlikte ne kadar gülüp eğlendiklerine dair. Yakın arkadaşım da altına yorum yapmış. Benim adımı bile anan yok.
Bilmiyorum ben mi kuruntu yapıyorum yoksa gerçekten dışlanıyor muyum gruptan? Gerçekten bu davranışları çok ağrıma gitti, saatlerdir ağlayıp duruyorum. Benim kimseye kötülüğüm yok herkes çok iyi kalpli saf olduğumu söyler, çok da iyi sır tutarım. Tek sorunum son aylarda gönül işlerindeki şanssızlığımdan ötürü biraz suskunlaşmam, donuklaşmam.
Sizce bundan sonra nasıl davranmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Günceeelll
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel arkadaşlar nolur cevaplayın çok önemli
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar