Milyarlarca insan, milyarlarca sorun... Siz de bu sorunun çözülmesini sağlayacak kilit noktasınız diyelim. Dünyadaki hangi sorunu cözüp, insanlığa faydalı olmak isterdiniz?
Sizi "Dünyada herhangi bir sorunu çözmek için" görevlendirdiler diyelim. Hangi sorunu çözmeyi isterdiniz?
Tüm Dünyayı etkileyecek bir gücüm olsa idi belli bir miktar zenginliği olan insanlara yıllık %50 gelir vergisi koyardım, bu sayede para kazanma hırsı %1' lik zengin diliminin %99' zengin olmayan kesimi sömürmesini engellerdim. O vergiyi de tekrar üretim içinde harcar, zengin olmayanlara iş imkanı sağlar ve onların alım gücünü yükseltirdim.
İslam ülkelerinin parçalanmaması. Afrika kitabındaki gelişmemiş ülkelerin yer altı kaynaklarının emperyalist güçler tarafından somurulmemesı bazı ülkelerdekı azınlıkların ırkçı kaynaklı işkencelere maruz kalmaması. dünya genelindeki açlık sorunu. Ve ülkemizdeki yolsuzluk ve rüşvet sorunu
Bütün devletlerde lafı geçen önemli biri olduğumu düşünerek söylüyorum insanları suça iten bütün her şeyi ortadan kaldıracak düzenli bir sistem kurmak istiyorum (işsizlik gibi) çok fazla büyük bir hayal oldu galiba
Milyarlarca insanı tek bir partide buluştururdum yalnızlar yalnızlığını atar beyazlar siyahla buluşur açla tok yanyana gelir nefretler yerini eğlenceye bırakır kadehler kalkar rock , jazz , metal vs herkes tek bir şarkıyı dinler sigaramın dumanıda dumaaaanıııııı :))
Kadınlara şiddet, tecavüz, sözlü taciz. Bunların hepsi bir şey aslında, kadına karşı yapılan bu şeyleri çözüme kavuşturunca; her şey güzel olacak. Ki bir de, savaşları bitirmem gerekiyor. Hep ölüyor insanlar, masumlar.
Konuyu görünce direk şu söz aklıma geldi; İnsanlar sevilmek için yaratıldılar. Eşyalar ise kullanılmak için. Dünyada ki kaosun nedeni, eşyaların sevilmeleri ve insanların kullanılmalarıdır
En İyi Cevaplar