
Çözümü bir tek sizin elinizde olan bir problem olsaydı, sizce bu hangisi olurdu?

Çözümü bir tek sizin elinizde olan bir problem olsaydı, sizce bu hangisi olurdu?
Ön yargı olurdu. Mesela daha 1 saat önce annemle alışveriş yaparken birisi tuttu anneme siz Afganmısınız diye sert çıktı. Annem Afganda olabilirdi lakin bizim dinimiz sevgi deni maalesef ki bazılarında o sevgi de yok ne acı...
Çok üzüldüm dostum 🙁 Maalesef sığ düşüncelerden çıkamamış bu tip varlıklar.
Özür diledi arkadaşım ve annemle arkadaş oldular 😊
Sevindim dostum 😊
Teşekkür ederim 😊🌹
Rica ederim 😊🌹
Esra Erol tarzı gündüz kuşağı programlarının tamamını kaldırırdım. Toplum ahlakını dizilerden bile daha çok bozuyorlar.
Teşekkür ederim :)
Kötü insanları imha ederdim olduğu gibi ve herkese eşitlik sağlardım.
Net 🙌🏻
Teşekkürler Semih 😊✨️
Rica ederim 😊✨
Cevap
10Cevap
Hiç aklıma gelmedi öyle bir şey. ama elimden geldiğince sorunları çözmeye odaklanırım
Ben bu toplumu düzeltmek isterdim ama çok zor.
Ben daha çok sorun çözen olamam resi sorunu yaratan olurum
Doğru yu diyom reis 😁
Şu an bu soruya verecek cevabı bulamamanın sorununu sadece ben çözebilirim 😏😂😂
Cevap efsaneydi abi kabul etmen lazım sjdjf
Evet abi sorunu cözebilecek benim
Verecek cevabı kendimde bulamadım çünkü 😂
Jdjdnf😂🥂
Ülkenin okumasını, eğitilmesini, öğrenmesini sağlardım.
Elimden gelse dünyada gelir ve geçim adaletini sağlar, yoksulluğa son veririm.
Bende her zaman B planı olur sanırım her hangi cözülmeyen bir konuda cözüm bulurum.
Arapları ülkeden yollardım :D
Faşizmi bitirirdim :)
Kesinlikle
Pek sorun yaratmam çözmeyi de sevmem. Kxndjd
Zam sorunları olurdu 😂
Stres yönetimi olabilir
Benim çözemeyeceğim sorun yoktur 😂
İnsan ilişkilerine dair bir sorun olurdu
Sanırım bilgisyar üzerine olurdu.¯\_(ツ)_/¯
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?