
#DünyaYaşlılarGünü

İnsanlar içinde en sevdiğim topluluk yaşlılar 😊 hem tatlılar hem tecrübeli hemde sohbetleri çok hosuma gidiyor. Seviyorum ve elimden geldiğincede yardım etmek istiyorum onlara. 😊 Onları hayır duaları olmasa ne yapardık kim bilir 🤗 tümmm tonton teyzelerimin ve amcalarımın mussmutlu ve sağlıklı olmasını diliyorummm dünya yaşlılar günü kutlu olsunn 😊
#dünyayaşlılargünü 💕
Ne kadar güzel 😊😊Umarım hep böyle devam edersin 😊
Tombis teyzelerimin elleriden öpüyorum kulağı duymayan dedelerime de selam 💚💚 hepsine uzun ömürler versin yaradan 🙏 saygılar 🙌
yap dediklerini pek yapmam ama hayat öğütlerini dinlerim bir aile öğüdümüz var benim büyük büyük büyük😂dedem söylemiş erkeklere bakış açımı değiştirdi haklı olduğunuda kaç defa ispatladı
O da güzelmiş nasihatlari dinlemek yani 😊
"Gençler, yaşlıların aptal olduğunu düşür. Yaşlılar ise gençlerin aptal olduğunu bilirler."
Saygı ve sevgiyi ne olursa olsun eksik tutmayın yaşlılardan.
Cevap
41Cevap
Bir babannem kaldı 10 gün önce anneanem vefat etti..
2 sene olcak dedem vefat etti.
Ben daha dünyaya gelmeden önce annemin babası vefat etti.
Hepsini tanıdım ama annemin babasını tanımadım keşke tanısaydım diyorum..
Yaşlılar günü yok bence yaşadıkları müddetçe kıymetlerini bilelim yeter
Başınız sağolsun.
Ellerinden öperim. Rabbim elden ayaktan düşürmesin kimseye muhtac etmesin onları... Birgün hepimiz yaşlanacağız lütfen bunu bilerek yaşayalım. O zaman nasıl bir muamele görmek istiyorsa yaşlılarımıza o şekilde muamele edelim...
Amin, inşallah çok haklısın 😊
yaşlanmak bir dağa tırmanmak gibidir ne kadar yol ilerlersen o kadar görüş açın genişler ama gençler cahil oalrak nitelendiriyor çok yanlış onalrın değeini bilip yanlızlıklarını paylaşmak lazım maalesef bunun yerine herkes ev büyükelrini huzur evlerine yerleştiriyor ziyaret te edilmiyorlar
Onlar bizim büyüğümüz saygınlığımız sevdiğimiz ve değer verdiğimiz tek insanlar onlar sayesinde bir yerlere gelebildik. Düşüncelerimizi iyileştiren bizi büyüten hep onlar idi. Her zaman gülümsemeleri eksik olmasın.
İnşallah, çok güzel düşünüyorsun 😊
Hayatımda yaşlılar için üzüldüğüm kadar hiçbir şeye üzülmüyorum. Şu görsel bile içimi acıtıyor. İnsan gençken herşeyi yapabilir, başarabilir ya yaşlıyken 🙁. Onların kıymetini bilmeli saygı göstermeliyiz..
Dün huzurevine gittim onlara hediyeler verdim kitap okudum. En ufak şeyle bile nasıl mutlu oldular bir görseniz. Çok tatlılar ya. Çok sevdim onları 😌
Ne kadar güzel bir davranış 😊😊
Teşekkürler.😊
Rica ederim 😊
zaman hızla akıyor bizler yaşlılarımıza saygı da kusur etmeyelim ki bizde gelecek nesilden gereken saygıyı bulamam
tontisler iyiki varlar sokakta her gordgm yasli teyzeniin yanaklarini skp sevesim glyo yapsam kizarlar mi.
Yani kızmazlar, hatta mutlu olurlar
Belirli günlerde ve haftalarda anımsamaktansa her daim saygımızı-sevgimizi-hürmetimizi sunmalıyız ve unutmamalıyız ki nasipte varsa eğer günün birinde biz de yaşlanacağız.
Değerlerimiz bizim onlar.
ya bu günün hatrına bari bu gün biz otobüs de oturalım otobüse önce gelip biz yer kapınca niye bize tip tip bakıyonuz bir de onun açıklamasını yapın lütfen ya
Haburadan garadenuzlu yedgilulere sesleneyrum tum yaşlularumuz icun bedava havlu dağıtulmasınu rica edeyrum ki kurulanabilsunlar :D
Bizim için böyle bir gün olması güzel. İnsanlar büyüklerini de hatırlamalı. :)
Çok doğru düşünüyorsun 😊
rahmetli dedelerim ve babanneme Allahtan rahmet geride kalan anneanneme uzun ve sağlıklı ömürler diliyorum. daha ne kadar yaşayacaksa artıkın :P
Yapalım.. evde kedi köpek besleyip huzurevine koyduğumuz anamızı atamızı ninemizi dedemizi bı çıkaralım hele önce oradan..
bazi pamuk dedeler pamuk babanneler var onlar o kadar tatliş oluyolarki boyle yanaklarini mincırasın geliyor cok tatlilar yaaa
Dedem şu an almanya'da yoksa öperdim tombik yanaklarından. Yaşlıları ayrı bir severim, muhabbet etmeyi falan.
şu an çocukluğumuzu nasıl özlüyorsak o özlemi X100 e katlanıp özlel duycaz şu değerini bilmediğimiz gençliğimizin
Yaşlılık insanın en rahat etmesi gereken dönemi bence ama maalesef unutulmuşluk, yük hissetme, hiç bir yere sığamama duyguları...
Allah kimseyi kimseye muhtaç etmesin yaşlanınca daa hayırlı ölüm versin
Allah gencimizi de yaslimizi da dusurmesin insallah
Bütün yaşlıların değil, bazı yaşlarının ellerinden operim...
Bunun bir günü olmamalı bence. hergün hatırlamak lazım, hergün sevildiklerini hissettirmek gerek..
Bugun en cok yaslilar evinde torunlarinin cocuklarinin yolunu bekleyenler hak ediyor
Ihtiyarlik da bir misafirdir, onu ağırlamak gerekir :)
Böyle bir günün varlığından bile yeni haberim oluyor
Resimdeki nene cok tatli ya agliycam nedense hüzünlendim😕☹
başta babaannem ve anneannem olmak üzere tüm yaşlıların dünya yaşlılar günü mutlu olsun.
Ay kıyamam anam ya kutlanmalı tabiki eskiden ne yaptığı değil şimdi nasıl ona bakılmalı
Ekmek almak için otobüsleri sabahları okul ve işe gidiş saatlerinde meşgul eden yaşlılara çarçabuk vefaat etmeleri hususunda iyi dileklerimi iletiyorum. :D
Özellikle batikent hattini değil mi :))
Kesinlikle öyle. Hele hele Kızılay, Ulus, Sıhhiye hattındaki otobüsleri var ya mahvediyorlar. Ya arkadaş insanlar işe gidecek, okula gidecek ne işin var senin dışarıda. Git ekmeğini marketinden al. Niye fantazi yapıyorsın :)
birgün mutlaka ölmezsek bizde yaşlanacağız bu yüzden yaşlılara saygı göstermeliyiz ki bizde saygı görelim
Gunun anlam ve onemini anlatmak icin babanemi ks ye davet ediyorum
Tüm yaslilar bir çiçektir seviyorum sizleri ve ellerinizden opuyorum 😙😙
Bende kutlarim bu güzel günü Allah başımızdan eksik etmesin hepsinin pamuk ellerinden operm
Tüm yaşlı ve yaşlanacakların yaşlılar gününü kutlarım
Bir gün hepimiz yaşlı olacağız. Onları anlamalı ve saygı göstermeliyiz.
Onlara canım feda ya keşke kimse yaşlanmasa bir ben yaşlansam 👴
1 gün değil, her gün onlara ilgi ve sevgi vermek lazım yanlız bırakmamalı
Saygıyı sevgıyı hakedıyorlar el üstünde tutmamız gerek
Her şeyin bir günü var vay anasını dedirten durum bana :D
onları tanıdığım tanımadığım herkesi cokkkk seviyorum iyiki varlar nineler ve dedeler
Ben zaman zaman huzur evlerini ziyaret ediyorum. Onlarla sohbet etmek muhteşem bir duygu
Yaşlılarımızın kıymetini bilelim saygıda kusur etmeyelim. Iyi ki varlar
Yürekten sevgi saygı ve hürmetlerimi sunuyorum ellerinden öpüyorum 😗
Ayy kıyamam ben onlara ya
Çocuk gibi oluyorlar herşeye hemen ağlıyorlar onlara söylendiğini sanıp
Bizim büyükannelerimiz büyükbabalarımız iyi ki varsınız demek istiyorum Knka 😊
+ Tarihi eser kaçıracağız
- Çok güzel örnek oluyoruz..
+ Peki ne kaçıracağız?
- Anneni... Kadının öleceği yok...
bende kutlarım ozelikle buyuklerımın ellerinden öper yaslılar günün kutlarım
Sevdiklerimizi buyuklerimizi ziyaret edip sevindirelim hayır dualarını alalim
Gün gelecek bizde yaşlı olacağız allah ömür verirse
Böyle gün mü olur.. hergün herşeyi günü. Birini sevindirmek için bir gün mü koymuşlar bide..
dünyada erkeklerin, politikacıların ve iş adamlarının günü yok sadece. Hep ezilen grupların günleri var.
Anneminkini kutlayayim dedim o da ben yaşlı miyim ki diye bağırdı 😂
Hemen ananemi aradım halini hatrını sordum :)
Ne kadar güzel bir davranış 😊
Valla birazda senin sayende :)
Ciddi mi 😊Teşekkür ederim o zaman
Evet :) Senin sorunu gördükten sonra aradım çünkü :)
benimkinide kutlamadılar
Aaa ama abi sen yaşlı değilsin ki
yaşlıları sever
onlara saygı duyarım hep duydum
Yaa yerim ben onu ama çok tatlı 😙
Ellerinden öpüyoruz hepsinin.
yaşlanmak istemiyorum yaa göğüslerim sarkacak sonra :(
Bir gün değil her gün hatırlayalım 😂😅
İnşallah yaşlanmam amin 😩😩
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar