Çok fazla kaygı çekiyor musunuz?

Ya olursa? Ya olmazsa? Olabilecekleri ve olmayabilecekleri düşünmek kaygılara yenilmenin ilk adımıdır. Kaygı çekmek, sorumluluğunu üstlenmememiz gerekenleri sahiplenmektir. Endişelenmek, Kaygı çekmek, bir şeyi taşıyamazken “bunu üstlenebilirim” demektir. Çok fazla kaygı çekiyor musunuz?

Çok fazla kaygı çekiyor musunuz?
Cevapla