Kişilik & Karakter Biri/Bir şey hakkında gereksiz yere endişe yaşıyor musunuz? Seinjerlin Takip Et Master Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Biri/Bir şey hakkında gereksiz yere endişe yaşıyor musunuz? Biri/Bir şey hakkında gereksiz yere endişe yaşıyor musunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Gereksiz endişe yapmam ama bazen stresli olduğum zamanlar oluyor onda da uykusuzluk etkiliyor biraz. 1 0 Yorumla
serenum Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Bazı dönemler oluyor bana bu durum o dönemlerde de zaten yoğun stres altında olduğumdan panik olabiliyorum. 1 0 Yorumla
fox_098 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Evet endişe yaptığımı fark edince sakin kalmaya çalışıyorum 1 0 Yorumla
MrKuzey Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Gereksiz şeylere endişe eden birisi değilim ve telaşlı olmak insana yarardan çok zarar getirir o yüzden sakin kalmak her zaman iyidir. 0 0 Yorumla
FiqHtShoT Takip Et Master Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı. Hayır yaşamıyorum 1 0 Yorumla
Onlygirl_ Takip Et Master Yaş: 27 , eic 67% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı. Her daman hem de 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Gereksiz endişe yapmam ama bazen stresli olduğum zamanlar oluyor onda da uykusuzluk etkiliyor biraz.
Bazı dönemler oluyor bana bu durum o dönemlerde de zaten yoğun stres altında olduğumdan panik olabiliyorum.
Evet endişe yaptığımı fark edince sakin kalmaya çalışıyorum
Gereksiz şeylere endişe eden birisi değilim ve telaşlı olmak insana yarardan çok zarar getirir o yüzden sakin kalmak her zaman iyidir.
Evet. Herşeyi takıyorum
evett oluyor genelde
Hayır yaşamıyorum
Her daman hem de
Evet
Evet genellikle hep endişeliyimdir
Kafaya çok takmaktan brom