Sürekli şikayet eden ebeveynler hakkında ne düşünüyorsunuz?

yıllardır şurası şöyle burayı böyle dağıtmışsın sorumsuzsun falan diye diye başımın etini yedi annem. hakaret ve şiddette cabasıyla 12 yaşıma kadar. şu anda da hakaretler devam ediyor. düzgün karakterli efendi bir adamım küçükkende usluydum ve efendiydim ama kötü şeylere maruz kaldım. ne yapabilirim ki ama herkesin huyu farklı ben dağınık biriyim değiştiremiyorum. ne yapılabilir?
Güncellemeler
+1 yıl
güncellll
Sürekli şikayet eden ebeveynler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla