
Bir nevi maske takmaktır yaptıkları. Gün geçtikçe çoğalan bu tarzda insanlar yüzünden herkese aynı gözle bakmak doğru olur mu?

İster istemez bir ön yargı oluşuyor. Çok denk geldim özellikle yok o öyle değil dediğim insanlar tam olarak öyle insanlar çıktı. Ama şöyle bir durumda var ne olursa olsun insan özünü saklayamaz bir süre sonra mutlaka bir yerden açık verir.
Teşekkür ederim EİG için
Önemli değil.
Burçlara pek inanmam ama burcumdan mı ne tanımama gerek kalmadan bir insanın niyetini sezebiliyorum.
Müneccim gibi hatunum mübarek.
Neyse iyi birileri bu dünyada gerçekten var, emi olun.
Keşke herkes niyetleri sezebilse.
Bence yanlış, çünkü 10 kişilik bir gemide, 2-3 tane sapık, abaza erkek var diye tüm gemiyi batırmanın anlamı yok.
Cevap
0Cevap
Anlaşılıyor ya maske takıp takmadığı, ya da ne kadar maske taktığı diyim
istemsiz gelişiyo o önyargılar
Doğrudur hocam.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar